Tellimuse kättesaamise kalendri probleem.
5 vastab
Peate olema sisse logitud, et seda arutelu jälgida või selles osaleda. Ühenda mind
1 sõnumid
sophie
Tere, saime võimaluse tõttu varem puhkusele minna, jäime oma viimase tellimuse kättetoimetamisest ilma. Puhkuselt naastes, kui pakipunkti hoiutähtaeg oli juba möödunud, millised on lahendused ja edasised sammud? Aitäh ette.
287 sõnumid
zoomalia
Tere, saate võtta klienditeenindusega otse ühendust oma kliendiala kaudu. Nad võtavad teiega ühendust, et pakkuda lahendust. Soovin teile ilusat päeva. Nathalie Zoomalia'st
1 sõnumid
christine
See on juba mitmes kord, kui tellin kojuveo, kuid kuller jätkuvalt viib paki pakiautomaati. Kodus on pidevalt kaks inimest kohal ja tänava poole avaneval uksel on uksekell. Miski ei takista teda Grandfontaine'i tulemast, isegi mitte lume olemasolu vabandus, kuna oleme juulini vaid paar päeva. Head õhtut
287 sõnumid
zoomalia
Tere Christine, Mul on kahju, et teie kohaletoimetamine ei ole toimunud vastavalt ootustele. Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega, et saaksime teid aidata. Võite meiega ühendust võtta kliendikonto "Minu konto", "Klienditeenindus" kaudu saadaval oleva vormi abil. Ilusat päeva, Coralie Zoomalia'st
1 sõnumid
jonathan
Tere, kas teil on ka tarnimisprobleeme DPD-ga? Juba teist korda tellin ja iga kord ütleb kuller, et ma ei ole kodus, kuigi olen.
287 sõnumid
zoomalia
Tere Jonathan,Ma vastan teie päringule.Mul on kahju kuulda, et teil on raskusi tarnega.Soovitan teil võtta ühendust meie klienditeenindusega vormide kaudu: https://www.zoomalia.com/support/question/Meie nõustajad pakuvad teile lahenduse.Kena päeva,Coralie Zoomaliast