Kontakt e-posti aadress
26 vastab
Peate olema sisse logitud, et seda arutelu jälgida või selles osaleda. Ühenda mind
5 sõnumid
hélène
Tere, milline on kontakt e-post aadress, kuhu saata fotosid, kui artiklid on kahjustatud?
287 sõnumid
zoomalia
Tere Hélène, Mul on kahju selle ebameeldivuse pärast. Saate meie järelteenindusega ühendust võtta, kasutades vorme, mis on saadaval vahekaardil "Minu konto", "Klienditeenindus". Mu kolleegid annavad teile kiiresti vastuse. Head päeva, Coralie Zoomaliast
5 sõnumid
hélène
Aitäh
2 sõnumid
vincent
Tere, olen tellinud mitu toodet, sealhulgas jänkupuuri, mis ei sobi. Sooviksin selle teile tagastada ja raha tagasi saada. Olen printinud tagastuslehe, kuid ei tea, kuidas saada pakile kleebitavat tagastusnumbri silti.
287 sõnumid
zoomalia
Tere Vincent, Taganemisel kannab tagastamiskulud klient. Tagastamise silt, mille peate oma pakile kleepima, väljastatakse teile postkontoris või teise organisatsiooni poolt, mille kaudu te kauba meile tagasi saadate. Kui teil on täiendavaid küsimusi, võtke meiega ühendust meie kontaktivormide kaudu, mis on saadaval vahekaardil "Klienditeenindus". Soovin teile head päeva, Coralie Zoomaliast
2 sõnumid
vincent
Olen proovinud seda vormi kasutada, klõpsates klienditeenindusel, kuid tulutult. Samuti on märgitud, et pean võtma ühendust klienditeenindusega, kes annab mulle tagastamisnumbri, mida pakile kleepida.
287 sõnumid
zoomalia
Tere, artikli tagastamise korral taganemise raames on tagastamise kulud ja silt teie kanda. Palun pöörduge Posti poole. Vajadusel võite meiega ühendust võtta numbril 05 54 54 00 24. Head päeva, Zoomalia Coralie
5 sõnumid
hélène
Tere, ma just leidsin selle sõnumi, keeruline...põhimõtteliselt maksavad minu saatmiskulud rohkem kui toode ise. Teie pakkumine on fantastiline. Võite juhtumi sulgeda. Ma ei arva, et ma tellin uuesti teie käest. Maksta toote eest, millest osa ma ei saa kasutada, ja ooteajal ei ole ma oma koera ravinud, ainult probleemid tegelikult. Head päeva
5 sõnumid
hélène
Te ei võta vastutust, kuigi saatmiskarp oli väga hästi kaitstud. Fakt, et toode saabus defektses seisukorras, tulenes sellest, et see oli juba enne defektne ning mitte esimese saadetise tõttu. Samuti peate te põhjalikult kontrollima, mida te välja saadate. Äärmiselt pettunud, vihane ja väsinud. Head päeva
5 sõnumid
hélène
See on tõesti inimeste lollitamise tipp!
287 sõnumid
zoomalia
Tere Hélène, Tagastuskulud on kliendi kanda ainult taganemisõiguse kasutamise korral. Minu vastus on vastuseks teise kliendi küsimusele. Leiate minu vastuse kolme nädala tagant vestluse ülaosast, kus informeerisin teid, et saate meie klienditeenindusega ühendust võtta vahekaardi „Minu konto”, „Klienditeenindus” kaudu. Kutsun teid üles meiega ühendust võtma, ma ei saa teie päringuid jälitada, kui need on tehtud foorumis. Coralie Zoomaliast
1 sõnumid
manon
Tere, ma soovin teiega ühendust võtta, kuid ma ei leia kontaktvormi, millest teie abilehed räägivad. Ainult telefoninumber. Kas saaksite mind palun aidata? Tänan teid ette
287 sõnumid
zoomalia
Tere Manon, Vastan teie päringule. Ma kutsun teid üles järgima järgmist linki: https://www.zoomalia.com/support/question/ Kui olete sellel kohal, on teil võimalus klõpsata teemal, mis vastab kõige paremini teie päringule, ja seejärel pääsete juurde kirjutatud vormidele. Ilusat päeva, Coralie Zoomaliast
1 sõnumid
martine
Tere, ma tegin tellimuse 26. juulil 2024 ja olen saanud toote, millega olen rahul, eriti minu kits!!!! Tühistasin kliendiprogrammi meili teel enne kuu lõppu, kuid minu kontolt võeti siiski 21 eurot 25. augustil. Tegemist on tellimusega 33341570 Lugupidamisega
38 sõnumid
josé
Miks jätkatakse meile pakkumist lojaalsusprogrammi "Web loyalty", mis toob kaasa selle, et peame maksma soodustuse saamiseks? Minu viimasel tellimisel pakuti umbes 17 € "allahindlust", mis oleks mulle maksma läinud üle 20 € kuus!!! See on tõesti tore ja suurepärane idee ♡. Tuleks anda medal neile, kes selle välja mõtlesid.
4 sõnumid
julien
Aitäh, José, selle küsimuse eest!! Ootan vastust põnevusega
287 sõnumid
zoomalia
Tere, Vastan teie taotlustele. Remises & Réductions on veebipoodlemise teenus, mida pakub Webloyalty, ZOOMALIA sõltumatu partner. See võimaldab teil veebipoodides ostlemisel raha säästa, tagastades osaliselt oma ostude käibemaksuvaba väärtuse. Lisateabe saamiseks külastage veebilehte www.remisesetreductions.fr. Võite ka ühendust võtta nende klienditeenindusega:E-post: [email protected]: 0800 908 444 (tasuta kõne) esmaspäevast reedeni 9.00 kuni 21.00 ja laupäeval 10.00 kuni 17.00 Postiaadress: CS.GECIP Remises & Réductions / Klienditeenindus - CS 90028, 124 rue de Verdun, 92816 PUTEAUX Cedex.Kui teil on lisaküsimusi, ärge kartke meie poole pöörduda.Head päeva, Coralie Zoomaliast
12 sõnumid
dominique
Tere, minult küsitakse, et teeksin videoid, aga ma ei tee enam videoid, sest need kõik eemaldati. Vaatasin, mida te soovisite, aga see pole minu teema. Lihtsalt inimene, kes avab paki ja näitab toodet. Mina olin lisaks näidanud oma koeri söömas Zoomalia toitu ja krõbinaid, mängimas Zoomalia mänguasjadega ning ma tegin naljakaid kommentaare, mida olin näidanud päris paljudele sõpradele, kellele need väga meeldisid. Ma tegin nii kõigi teie juurest ostetud toodetega. Seepärast olin väga pettunud ja ei teinud enam videoid. See ei muuda teie tooteid vähem imetlusväärseks ega teie vastuseid, mis olid meeldivad ja positiivsed igale minu kõnele
287 sõnumid
zoomalia
Tere, Dominique,Veebisaidi videod peavad vastama teatud tingimustele, et need saaksid kinnitatud. See võimaldab meil lisada kontrollitult sisu ja pakkuda meie klientidele asjakohast materjali.Ärge kartke oma videoid sotsiaalmeediasse postitada ja meid märkida, kui soovite!Jään teie kuuldele,Coralie firmast Zoomalia
1 sõnumid
marie-agnes
Tere, minu kolme viimase tellimuse juures ei olnud magnetit, miks?
12 sõnumid
dominique
See on sellepärast, et ma ei armasta teie videoid, kuna ma leian, et need on tuimad ja ma ei tee neid enam. Mulle meeldivad asjad, mis elavad, liiguvad, näitavad, et loomad hindavad seda, mida neile pakutakse, mitte inimene, kes lihtsalt avab paki ja segab toodet. Minu arvamus teie videote kohta ei muuda mu arvamust Zoomalia kohta, mis minu jaoks on väga positiivne. Lugupidamisega
287 sõnumid
zoomalia
Tere Marie-Agnès, magneti saatmine tellimuse postitamisel toimub kord kuus, kui neid on saadaval. Meie kingitused on oma suure populaarsuse tõttu mõnikord otsas, nagu on märgitud meie veebisaidil. Soovin teile ja teie lemmikloomadele väga head päeva. Coralie Zoomaliast
287 sõnumid
zoomalia
Tere Dominique, tänan teid tagasiside eest. Meie sait on pidevas arengus ja teie märkused aitavad meil paremaks saada. Olen teie jaoks olemas ja soovin teile head päeva, Coralie Zoomaliast
1 sõnumid
nuno
Tere. Olen Portugalis ja olen püsiklient. Olen alates esmaspäevast proovinud tellimust esitada, kuid lõpuks suunatakse mind alati sisselogimise lehele. Kas saate mind aidata?
287 sõnumid
zoomalia
Tere Nuno, Kahju kuulda, et teil on probleem. Palun proovige oma konto välja ja tagasi sisse logida. Samuti saate kontrollida, kas olete saidil "zoomalia.pt". Kui probleem püsib, võtke meiega ühendust lugude "Minu konto" ja "Klienditeenindus" kaudu. Varsti näeme,Coralie Zoomalia'st
1 sõnumid
pierre-luc
Tere, ma just laadisin rakenduse alla, kuid ma ei saanud 1000 lojaalsuspunkti
287 sõnumid
zoomalia
Tere Pierre-Luc, aitäh sõnumi eest. Pärast rakenduse allalaadimist võib kuluda mõni tund, enne kui 1 000 lojaalsuspunkti teie kontol nähtavaks saavad. Palun olge kannatlik ja kontrollige uuesti. Kui punkte ei krediteerita 24 tunni jooksul, ärge kõhelge meie klienditeenindusega ühendust võtmast. Meil on hea meel teid aidata. Soovin teile ilusat päeva. Coralie Zoomaliast