Kontakt e-posti aadress

26 vastab
Peate olema sisse logitud, et seda arutelu jälgida või selles osaleda. Ühenda mind
Hélène
5 sõnumid
hélène fr
Tere, milline on kontakt e-post aadress, kuhu saata fotosid, kui artiklid on kahjustatud?
Zoomalia
287 sõnumid
zoomalia fr
Tere Hélène, Mul on kahju selle ebameeldivuse pärast. Saate meie järelteenindusega ühendust võtta, kasutades vorme, mis on saadaval vahekaardil "Minu konto", "Klienditeenindus". Mu kolleegid annavad teile kiiresti vastuse. Head päeva, Coralie Zoomaliast
Hélène
5 sõnumid
hélène fr
Aitäh
Vincent
2 sõnumid
vincent fr
Tere, olen tellinud mitu toodet, sealhulgas jänkupuuri, mis ei sobi. Sooviksin selle teile tagastada ja raha tagasi saada. Olen printinud tagastuslehe, kuid ei tea, kuidas saada pakile kleebitavat tagastusnumbri silti.
Zoomalia
287 sõnumid
zoomalia fr
Tere Vincent, Taganemisel kannab tagastamiskulud klient. Tagastamise silt, mille peate oma pakile kleepima, väljastatakse teile postkontoris või teise organisatsiooni poolt, mille kaudu te kauba meile tagasi saadate. Kui teil on täiendavaid küsimusi, võtke meiega ühendust meie kontaktivormide kaudu, mis on saadaval vahekaardil "Klienditeenindus". Soovin teile head päeva, Coralie Zoomaliast
Vincent
2 sõnumid
vincent fr
Olen proovinud seda vormi kasutada, klõpsates klienditeenindusel, kuid tulutult. Samuti on märgitud, et pean võtma ühendust klienditeenindusega, kes annab mulle tagastamisnumbri, mida pakile kleepida.
Zoomalia
287 sõnumid
zoomalia fr
Tere, artikli tagastamise korral taganemise raames on tagastamise kulud ja silt teie kanda. Palun pöörduge Posti poole. Vajadusel võite meiega ühendust võtta numbril 05 54 54 00 24. Head päeva, Zoomalia Coralie
Hélène
5 sõnumid
hélène fr
Tere, ma just leidsin selle sõnumi, keeruline...põhimõtteliselt maksavad minu saatmiskulud rohkem kui toode ise. Teie pakkumine on fantastiline. Võite juhtumi sulgeda. Ma ei arva, et ma tellin uuesti teie käest. Maksta toote eest, millest osa ma ei saa kasutada, ja ooteajal ei ole ma oma koera ravinud, ainult probleemid tegelikult. Head päeva
Hélène
5 sõnumid
hélène fr
Te ei võta vastutust, kuigi saatmiskarp oli väga hästi kaitstud. Fakt, et toode saabus defektses seisukorras, tulenes sellest, et see oli juba enne defektne ning mitte esimese saadetise tõttu. Samuti peate te põhjalikult kontrollima, mida te välja saadate. Äärmiselt pettunud, vihane ja väsinud. Head päeva
Hélène
5 sõnumid
hélène fr
See on tõesti inimeste lollitamise tipp!
Zoomalia
287 sõnumid
zoomalia fr
Tere Hélène, Tagastuskulud on kliendi kanda ainult taganemisõiguse kasutamise korral. Minu vastus on vastuseks teise kliendi küsimusele. Leiate minu vastuse kolme nädala tagant vestluse ülaosast, kus informeerisin teid, et saate meie klienditeenindusega ühendust võtta vahekaardi „Minu konto”, „Klienditeenindus” kaudu. Kutsun teid üles meiega ühendust võtma, ma ei saa teie päringuid jälitada, kui need on tehtud foorumis. Coralie Zoomaliast
MANON
1 sõnumid
manon fr
Tere, ma soovin teiega ühendust võtta, kuid ma ei leia kontaktvormi, millest teie abilehed räägivad. Ainult telefoninumber. Kas saaksite mind palun aidata? Tänan teid ette
Zoomalia
287 sõnumid
zoomalia fr
Tere Manon, Vastan teie päringule. Ma kutsun teid üles järgima järgmist linki: https://www.zoomalia.com/support/question/ Kui olete sellel kohal, on teil võimalus klõpsata teemal, mis vastab kõige paremini teie päringule, ja seejärel pääsete juurde kirjutatud vormidele. Ilusat päeva, Coralie Zoomaliast
Martine
1 sõnumid
martine fr
Tere, ma tegin tellimuse 26. juulil 2024 ja olen saanud toote, millega olen rahul, eriti minu kits!!!! Tühistasin kliendiprogrammi meili teel enne kuu lõppu, kuid minu kontolt võeti siiski 21 eurot 25. augustil. Tegemist on tellimusega 33341570 Lugupidamisega
José
38 sõnumid
josé fr
Miks jätkatakse meile pakkumist lojaalsusprogrammi "Web loyalty", mis toob kaasa selle, et peame maksma soodustuse saamiseks? Minu viimasel tellimisel pakuti umbes 17 € "allahindlust", mis oleks mulle maksma läinud üle 20 € kuus!!! See on tõesti tore ja suurepärane idee ♡. Tuleks anda medal neile, kes selle välja mõtlesid.
Julien
4 sõnumid
julien fr
Aitäh, José, selle küsimuse eest!! Ootan vastust põnevusega
Zoomalia
287 sõnumid
zoomalia fr
Tere, Vastan teie taotlustele. Remises & Réductions on veebipoodlemise teenus, mida pakub Webloyalty, ZOOMALIA sõltumatu partner. See võimaldab teil veebipoodides ostlemisel raha säästa, tagastades osaliselt oma ostude käibemaksuvaba väärtuse. Lisateabe saamiseks külastage veebilehte www.remisesetreductions.fr. Võite ka ühendust võtta nende klienditeenindusega:E-post: [email protected]: 0800 908 444 (tasuta kõne) esmaspäevast reedeni 9.00 kuni 21.00 ja laupäeval 10.00 kuni 17.00 Postiaadress: CS.GECIP Remises & Réductions / Klienditeenindus - CS 90028, 124 rue de Verdun, 92816 PUTEAUX Cedex.Kui teil on lisaküsimusi, ärge kartke meie poole pöörduda.Head päeva, Coralie Zoomaliast
Dominique
12 sõnumid
dominique fr
Tere, minult küsitakse, et teeksin videoid, aga ma ei tee enam videoid, sest need kõik eemaldati. Vaatasin, mida te soovisite, aga see pole minu teema. Lihtsalt inimene, kes avab paki ja näitab toodet. Mina olin lisaks näidanud oma koeri söömas Zoomalia toitu ja krõbinaid, mängimas Zoomalia mänguasjadega ning ma tegin naljakaid kommentaare, mida olin näidanud päris paljudele sõpradele, kellele need väga meeldisid. Ma tegin nii kõigi teie juurest ostetud toodetega. Seepärast olin väga pettunud ja ei teinud enam videoid. See ei muuda teie tooteid vähem imetlusväärseks ega teie vastuseid, mis olid meeldivad ja positiivsed igale minu kõnele
Zoomalia
287 sõnumid
zoomalia fr
Tere, Dominique,Veebisaidi videod peavad vastama teatud tingimustele, et need saaksid kinnitatud. See võimaldab meil lisada kontrollitult sisu ja pakkuda meie klientidele asjakohast materjali.Ärge kartke oma videoid sotsiaalmeediasse postitada ja meid märkida, kui soovite!Jään teie kuuldele,Coralie firmast Zoomalia
marie-agnes
1 sõnumid
marie-agnes fr
Tere, minu kolme viimase tellimuse juures ei olnud magnetit, miks?
Dominique
12 sõnumid
dominique fr
See on sellepärast, et ma ei armasta teie videoid, kuna ma leian, et need on tuimad ja ma ei tee neid enam. Mulle meeldivad asjad, mis elavad, liiguvad, näitavad, et loomad hindavad seda, mida neile pakutakse, mitte inimene, kes lihtsalt avab paki ja segab toodet. Minu arvamus teie videote kohta ei muuda mu arvamust Zoomalia kohta, mis minu jaoks on väga positiivne. Lugupidamisega
Zoomalia
287 sõnumid
zoomalia fr
Tere Marie-Agnès, magneti saatmine tellimuse postitamisel toimub kord kuus, kui neid on saadaval. Meie kingitused on oma suure populaarsuse tõttu mõnikord otsas, nagu on märgitud meie veebisaidil. Soovin teile ja teie lemmikloomadele väga head päeva. Coralie Zoomaliast
Zoomalia
287 sõnumid
zoomalia fr
Tere Dominique, tänan teid tagasiside eest. Meie sait on pidevas arengus ja teie märkused aitavad meil paremaks saada. Olen teie jaoks olemas ja soovin teile head päeva, Coralie Zoomaliast
Nuno
1 sõnumid
nuno pt
Tere. Olen Portugalis ja olen püsiklient. Olen alates esmaspäevast proovinud tellimust esitada, kuid lõpuks suunatakse mind alati sisselogimise lehele. Kas saate mind aidata?
Zoomalia
287 sõnumid
zoomalia fr
Tere Nuno, Kahju kuulda, et teil on probleem. Palun proovige oma konto välja ja tagasi sisse logida. Samuti saate kontrollida, kas olete saidil "zoomalia.pt". Kui probleem püsib, võtke meiega ühendust lugude "Minu konto" ja "Klienditeenindus" kaudu. Varsti näeme,Coralie Zoomalia'st
Pierre-Luc
1 sõnumid
pierre-luc fr
Tere, ma just laadisin rakenduse alla, kuid ma ei saanud 1000 lojaalsuspunkti
Zoomalia
287 sõnumid
zoomalia fr
Tere Pierre-Luc, aitäh sõnumi eest. Pärast rakenduse allalaadimist võib kuluda mõni tund, enne kui 1 000 lojaalsuspunkti teie kontol nähtavaks saavad. Palun olge kannatlik ja kontrollige uuesti. Kui punkte ei krediteerita 24 tunni jooksul, ärge kõhelge meie klienditeenindusega ühendust võtmast. Meil on hea meel teid aidata. Soovin teile ilusat päeva. Coralie Zoomaliast

Küpsiste poliitika
Palume teie luba küpsiste või sarnaste vahendite kasutamiseks, et hõlbustada ostude tegemist meie veebilehel, parandada kasutajakogemust, pakkuda personaliseeritud reklaami ja statistilistel eesmärkidel mõista, kuidas meie kliendid meie teenuseid kasutavad. Usaldusväärsed partnerid kasutavad neid vahendeid ka osana meie reklaami kuvamisest. Saate oma küpsiste eelistusi igal ajal muuta, kui sisenete oma kontole..
Palume teie luba küpsiste või sarnaste vahendite kasutamiseks, et hõlbustada ostude tegemist meie veebilehel,... Loe edasi
Määra oma valikud Ma nõustun
Zoomalia rakendus Family'z teenib +50 pts iga tellimusega ja saada reaalajas teateid tellimuse jälgimisest
Zoomalia rakendus Tõsta oma kiisu Zoomalia rakendusega !1000 pts iga allalaadimise eest ja +50 pts iga tellimuse eest