Soovituse boonus pole kunagi saadud
1 vastus
Peate olema sisse logitud, et seda arutelu jälgida või selles osaleda. Ühenda mind
1 sõnumid
marjorie
Tere, ma ei ole kunagi pärast sõbra septembris soovitamist lubatud 10 000 soovituspunkti saanud. Oma kliendialalt ei ole sellel teemal võimalik kaebust esitada ei e-posti ega kontaktvormi kaudu. Kas saaksite mulle anda selge e-posti aadressi, et saaksin esitada kaebuse? Aitäh
287 sõnumid
zoomalia
Tere Marjorie, Kinnitan teile, et võite meiega ühendust võtta vormide kaudu, mille leiate jaotisest "Klienditeenindus" / "Minu konto". Kui te ei leia vastust oma küsimusele, ärge kartke valida teist vormi, teie taotlus suunatakse õigesse teenistusse. Ilusat päeva, Coralie Zoomaliast