Soovituse boonus pole kunagi saadud

1 vastus
Peate olema sisse logitud, et seda arutelu jälgida või selles osaleda. Ühenda mind
Marjorie
1 sõnumid
marjorie fr
Tere, ma ei ole kunagi pärast sõbra septembris soovitamist lubatud 10 000 soovituspunkti saanud. Oma kliendialalt ei ole sellel teemal võimalik kaebust esitada ei e-posti ega kontaktvormi kaudu. Kas saaksite mulle anda selge e-posti aadressi, et saaksin esitada kaebuse? Aitäh
Zoomalia
287 sõnumid
zoomalia fr
Tere Marjorie, Kinnitan teile, et võite meiega ühendust võtta vormide kaudu, mille leiate jaotisest "Klienditeenindus" / "Minu konto". Kui te ei leia vastust oma küsimusele, ärge kartke valida teist vormi, teie taotlus suunatakse õigesse teenistusse. Ilusat päeva, Coralie Zoomaliast

Küpsiste poliitika
Palume teie luba küpsiste või sarnaste vahendite kasutamiseks, et hõlbustada ostude tegemist meie veebilehel, parandada kasutajakogemust, pakkuda personaliseeritud reklaami ja statistilistel eesmärkidel mõista, kuidas meie kliendid meie teenuseid kasutavad. Usaldusväärsed partnerid kasutavad neid vahendeid ka osana meie reklaami kuvamisest. Saate oma küpsiste eelistusi igal ajal muuta, kui sisenete oma kontole..
Palume teie luba küpsiste või sarnaste vahendite kasutamiseks, et hõlbustada ostude tegemist meie veebilehel,... Loe edasi
Määra oma valikud Ma nõustun
Zoomalia rakendus Family'z teenib +50 pts iga tellimusega ja saada reaalajas teateid tellimuse jälgimisest
Zoomalia rakendus Tõsta oma kiisu Zoomalia rakendusega !1000 pts iga allalaadimise eest ja +50 pts iga tellimuse eest