Kliendiprogramm
5 vastab
Peate olema sisse logitud, et seda arutelu jälgida või selles osaleda. Ühenda mind
1 sõnumid
corinne
Tere, esitasin tellimuse nr 02435117660 kuupäeval 10.11.2024 ja palusin kasutada oma lojaalsuspunkte (1650 punkti seisuga 10.11.2024), et saada artikkel KERBL vaarikamaiused hobustele 1 kg, ning kinnitasin selle artikli oma ostukorvis tellimust vormistades, vajutades rohelist kinnituse nuppu. Kuid suureks üllatuseks avastasin rakendusest oma tellimust vaadates, et mu taotlust ei ole arvestatud ja mu lojaalsuspunktide saldo on suurenenud. Mis juhtus, miks minu lojaalsuskingitus ei kuvata mu tellimuses? Kas saaksite teha vajalikud toimingud, et see mulle saata? Loodan, et see ebameeldivus ei ole tahtlik, et mind sundida esitama uut tellimust, et oma eelist ära kasutada. Ootan teie vastust. Lugupidamisega, pr Passoni
1 sõnumid
nahed
Kust ma näen allahindlusi, sooduskoode... varasemate ostude kohta?
3 sõnumid
lucienne
Tere, mul on 5-eurone kinkekaart, aga kuidas ma seda kasutama peaksin, sest kui ma oma tellimuse kinnitan, siis miski ei sobi....
287 sõnumid
zoomalia
Tere Corinne, Mul on kahju, et te ei ole oma lojaalsuskingitust kätte saanud. Ma võtsin teiega ühendust teie tellimuse kaudu, mis hõlbustab teie kaebuse jälgimist. Kutsun teid üles vaatama meili, mille teile saatsin. Soovin teile head päeva, Coralie Zoomaliast
287 sõnumid
zoomalia
Tere Nahed, sooduskoodid saadetakse teile e-posti teel vastavalt käesolevatele pakkumistele ning need on nähtavad ka veebisaidil. Mis puudutab teie oste, siis nende eest antakse teile alati lojaalsuspunkte. Saate oma punktide saldo vaadata oma kliendikontolt, vahekaardil "Minu lojaalsusprogramm". Soovime teile head päeva, Coralie Zoomaliast
287 sõnumid
zoomalia
Tere Lucienne,Saate oma vautšerit kasutada, kopeerides selle koodi vastavasse lahtrisse oma ostukorvis.Meie meeskond on teie jaoks alati olemas.Ilusat päeva soovides,Coralie Zoomaliast