Kliendikaardi rakendus
5 vastab
Peate olema sisse logitud, et seda arutelu jälgida või selles osaleda. Ühenda mind
1 sõnumid
chloé
Tere, ma just laadisin alla Zoomalia rakenduse, kuid märkan, et 1000 lojaalsuspunkte ei ole minu kontole krediteeritud.
287 sõnumid
zoomalia
Tere, Chloé, Mul on kahju kuulda, et teie punkte ei ole teie kontole kantud. Ärge kartke ühendust võtta meie klienditeenindusega, kes saab teid aidata vormi "Minu konto", "Klienditeenindus" kaudu. Soovin teile head päeva. Coralie Zoomaliast
1 sõnumid
priscillia
Kui soovitakse võtta ühendust toe saamiseks, nagu mul ka selle probleemiga, siis ei ole see võimalik, sest kategooria "Lojaalsus ja Soovitus" suunab lehtedele, mis ei ole probleemiga seotud. Nii et saatsin toe meeskonnale e-kirja, klõpsates nupule "küsi nõu artikli kohta". Loodan, et tugi ikkagi arvestab minu taotlust. Oleks tore, kui see teave edastataks, et saiti parandada. Aitäh.
287 sõnumid
zoomalia
Tere Priscillia, Oleme oma vormidele lisanud mitmeid kategooriaid, kuid kahjuks ei saa me kõiki võimalikke nõudmisi rahuldada. Meie kategooriad on seetõttu pigem üldised. Võite olla kindel, et meie meeskonnad vastavad teile 24 tunni jooksul. Kaunist päeva teile, Coralie Zoomaliast
1 sõnumid
guillaume
Tere, sama probleem
287 sõnumid
zoomalia
Tere,Paremaks abistamiseks palun võtke ühendust meie klienditeenindusega oma konto kaudu saadaval oleva vormi kaudu:- Minu konto- Vaata kõiki minu tellimusi- KlienditeenindusMeie konsultandid annavad teile vastuse ja lahenduse, kui teie päring on kätte saadud.Ilusat päeva soovides,Zoomalia Coralie