Küsimused, tootearutelud Automaatne kuivtoidu dosaator - 4 L - Zolia ZD 95
30 vastab
Peate olema sisse logitud, et seda arutelu jälgida või selles osaleda. Ühenda mind
1 sõnumid
lisa
Tere, minu jaotur ei tööta enam, see ei lülitu sisse. Kas sellele on veel garantii?
287 sõnumid
zoomalia
Tere, mul on kahju selle ebamugavuse pärast. Meie seadmetele kehtib tõepoolest 2-aastane garantii. Selleks, et teid võimalikult hästi aidata, kutsun teid üles võtma ühendust meie klienditeenindusega teie kontol oleva vormi kaudu: - Minu konto - Vaata kõiki minu tellimusi - Klienditeenindus Meie nõustajad annavad teile vastuse ja lahenduse teie taotluse kättesaamisel. Ilusat päeva, Aurore Zoomaliast
3 sõnumid
johanna
Tere, ma ostsin kaks söötjat oma kahele kassile (kaks erinevat toitu), programmeerisin need peaaegu samal ajal, kuid näen, et kahe söötja vahel on mõne sekundi nihe, mis häirib kassi, kes sööb hiljem. Olen proovinud mõlemat söötjat lähtestada, kuid probleem püsib... Kas teil on lahendusi? Sest see probleem võib neid mõlemaid häirida, kuigi ostsin need, et neid reguleerida ja rahustada.
1 sõnumid
freddy
Ostsin neid kaks, ja peale selle, et doseerimine ei toiminud õigesti, läksid mõlemad katki ja jäid kappi seisma, seega ma ei soovita neid.
287 sõnumid
zoomalia
Tere, vabandan ebamugavuste pärast. Selleks, et teid võimalikult hästi aidata, soovitan teil ühendust võtta meie klienditeenindusega teie kontol saadaoleva vormi kaudu: - Minu konto - Vaata kõiki minu tellimusi - Klienditeenindus Meie konsultandid annavad teile vastuse ja lahenduse, kui teie taotlus on kätte saadud. Ilusat päeva, Coralie Zoomaliast
1 sõnumid
aude
Tere, kas saaksite mulle öelda, mis vahe on Zolia 180 ja 95 vahel? Hääl, mida saab salvestada? Aitäh
2 sõnumid
valerie
Tere, kas teil on arvamust, kas seda jaoturit saaks kasutada suurte viirpapagoide jaoks?
2 sõnumid
valerie
Kas selle automaadi juhtnupud asuvad kaane all?
1 sõnumid
patrice
Jah, ekraan ja kolm juhtnuppu asuvad kaane all. Kellaplaadi märke on võimalik õiges suunas lugeda, kui seista automaadi taga. Minu puhul pean selle ümber pöörama, sest see on vastu seina.
1 sõnumid
marie
Tere, kas sellele tootele on garantii? Kui jah, kui pikk see on? Tänan ette.
1 sõnumid
anne-loup
Kas on võimalik häälkõnet kustutada? See on sõnum, mida saab salvestada. Ma proovisin seda, kuid ei soovi seda üldse panna. Zolia zd 150 peal.
1 sõnumid
françoise
Tere, ostsin jaoturi rohkem kui kuu aega tagasi ja mul pole mingeid probleeme olnud, kuid seade püsib samal kohal ja on vooluvõrku ühendatud. Mul pole selle ostuga probleeme, kuid ma arvan, et müügijärgne teenindus peaks olema avatud probleemide suhtes
1 sõnumid
dominique
Tere, mis häälkõne? Seade ei anna mingit heli.
1 sõnumid
blandine
Tere, ostsime selle dosaatori juuli alguses. Oleme sellega väga rahul. Ainult tuleb meeles pidada, et krõbedaid tuleb juurde panna
1 sõnumid
marie
Tere, sama probleem Kuvamine 8888. Päring tehtud, kuid vastust pole...
1 sõnumid
giroud
Tere, Täpselt sama probleem nagu mainitud, järsk katkestus jaotuse töös, kuigi ostsin selle alla 3 kuu tagasi. Isegi patareisid vahetades ja vooluvõrku ühendades. Miski ei tööta enam. See ei ole normaalne.
1 sõnumid
nicolas
Tere, sama probleem, kell on jäänud "88:88" peale, masin, mis töötas patareidega, lakkas ootamatult töötamast. Isegi vooluvõrku ühendades on sama probleem, kell süttib, kuid midagi pole võimalik seadistada. Olen pettunud, jaotur töötas väga hästi, kuid kui see pärast 5 kuud läbi on, on see natuke kahju...
1 sõnumid
agnès
Tere, ostsin selle seadme oktoobris. See töötas patareidega. Lakkas järsult töötamast nädal tagasi. Vahetasime patareisid ja testisime vooluvõrku, kuid sama tulemus... Ei tööta enam, see on tõesti kahju, olime väga rahul. Teatasin Zoomaliale ja nad kavatsevad mulle raha tagasi maksta. Tahtsin selle uuesti osta, kuid vaadates kommentaare, jään ostmata. Töötas 5 kuud.
1 sõnumid
francois
Tere, kahjuks on mul sellest hommikust alates sama probleem nagu teil. Saatsin klienditeenindusele kaebuse, lootuses, et nad võtavad midagi ette.
1 sõnumid
henri
Ma näen, et seade ei ole usaldusväärne. Kui zoomalia nõustub andma krediiti, ostan ma parema kvaliteediga seadme, mida nad mulle pakuvad. Parimate soovidega
1 sõnumid
yves
Tere, nagu mitmel inimesel on jaotur lakanud töötamast võrku ühendatuna. Korduva probleemi korral julgen arvata, et Zoomalia teeb midagi. Lugupidamisega
1 sõnumid
lilian
Tere, ostsin selle toote 4 kuud tagasi. See töötas võrguühenduse kaudu (mitte patareide abil). Viimased 2 nädalat ei tööta see enam: ei jaga graanuleid ajakava järgi, nagu graanulite kaal blokeeriks mehhanismi. Tõeliselt pettumust valmistav! 50 eurot läinud! MA EI SOOVITA SELLE PIKA NEGVTIIVSE TAGASISIDE LOETELU TÕTTU! Lugupidamisega
1 sõnumid
stéphane
Minu oma töötas neli aastat nädal aega aastas, see näitab kaheksaid (8888). Seade ei tööta enam ja sellele pole enam garantiid. Tundub, et seda ei saa parandada! Ma ei soovita seda!
1 sõnumid
virginie
Tere, näen, et meil on sama probleem, võib-olla on tegemist sarja veaga? Igatahes olen teile klienditeeninduse kaudu sõnumi saatnud. Kahju, sest see on siiski üsna praktiline.
1 sõnumid
patricia
Jah, mul oli sama probleem, tõesti kahju, sest artikkel oli suurepärane, mässu ülevaatamine oleks väga hea.
1 sõnumid
aurélia
Tere, mul on sama mure. Võtsin just ühendust klienditeenindusega. Ma pole seda kuigi palju kasutanud, ainult siis kui ma ära olen ja õnneks on mul väike kaamera, et jälgida, kas see toimib korralikult. Nii ma sellest teada saingi...
3 sõnumid
corinne
Tere Morgan, tänan tagasiside eest, esitasin klienditeenindusele päringu ja ootan nende vastust
3 sõnumid
corinne
Tere, ostsin selle dosaatori paar kuud tagasi ja olin sellega väga rahul. Kuid nüüd on see rikkis, kell on jäänud seisma ja enam ei jagata midagi. Proovisin selle lahti ühendada, et lähtestada, kuid põhimõtteliselt, kui selle uuesti ühendaksin, siis töötaks mõne sekundi ning seejärel jääks jälle seisma. Õnneks ei juhtunud see minu kassi äraoleku ajal. Kuid lõpuks on seade muutunud kasutuks. Kas keegi on selle probleemiga kokku puutunud? Kas oleks lahendust?
287 sõnumid
zoomalia
TerePalun vabandage selle vea pärast.Teie kaebuse käsitlemiseks palun logige sisse oma kliendikontole ja esitage oma taotlus: Selleks klõpsake järgmistel valikutel: - minu tellimused (valige vastav tellimus) - mul on kaebus - minu toode ei tööta enamKui see on kätte saadud, saame pakkuda teile hüvituslahendust.Võite ka ühendust võtta meie nõustajatega numbril 0892 487 487.Meie klienditeenindus on teie käsutuses esmaspäevast reedeni kell 8.00 kuni 18.00. Lugupidamisega, Marie
1 sõnumid
gérald
Tere, mul oli sarnane probleem. Pärast 3-nädalast kasutamist ei õnnestunud programmeerijat tööle panna, kuigi patareid olid uued ja proovisin mitu korda. Lõpuks loobusin ja esitasin kaebuse Zoomaliale, kes mulle raha tagastas. Kahju, sest see oli tõesti väga mugav. Arvan, et seade ei ole eriti usaldusväärne ja nad peaksid selle müügist eemaldama, sest see võib põhjustada palju rahulolematust. Lisaks, nüüd olen kõhklev ostma neilt midagi muud, hoolimata klienditeeninduse kvaliteedist, sest need jaoturid on kõik valmistatud Hiinas teadaoleva kvaliteeditasemega!
2 sõnumid
morgane
Tere Corinne, mul oli selle müügiautomaadiga sama probleem nagu teil. Zoomalia klienditeenindus on suurepärane, nad aitavad teid. Isiklikult valisin ma krediidi, millega ostsin 4 kuud tagasi Zoomaliast Zolia ZD 150 dosaatori, mis on ülimalt hea.