Üks kaup on puudu ja ma ei saa ühendust võtta klienditeenindusega selle tellimuse osas
4 vastab
Peate olema sisse logitud, et seda arutelu jälgida või selles osaleda. Ühenda mind
2 sõnumid
boots
Mul on olnud 3 või 4 tellimust edukalt kätte saadud. Selle tellimuse puhul puudus kõige kallim ese. Ma olen Prantsusmaa veebilehel, kuna elan praegu Prantsusmaal. Kui aga üritan seda puuduvat eset tellimusel tuvastada, siis veebileht ei reageeri. Lehel "võta meiega ühendust" ei ole tegelikku kontaktinfot. Kas kellelgi on e-posti aadress, mida saaksin kasutada? Võin proovida ka telefoninumbrit, kuid minu prantsuse keel ei ole hea.
2 sõnumid
boots
Kas teil on mõningaid andmeid, mis aitaksid mind?
287 sõnumid
zoomalia
Tere hommikust Veebivormi "Võtke meiega ühendust" kasutamiseks peate olema sisse logitud oma kliendikontosse. Seejärel saate valida vastava tellimuse ja puuduva toote. Jään vajadusel kättesaadavaks. Nathalie Zoomaliast
1 sõnumid
joke
Mul on sama probleem, olen mitu korda kontaktvormi täitnud ja pärast saatmise nupu vajutamist ilmub punane kast, mis ütleb, et olen unustanud mõned andmed, kuid ei täpsusta, millised... ning mind suunatakse uuesti vormi juurde.
287 sõnumid
zoomalia
Tere,See teade võib ilmuda, kui teil on lisaks poekonto,Palun esmalt logige välja ja logige uuesti oma kliendikontole sisse,Kui see probleem püsib, palun võtke otse ühendust meie klienditeenindusega,Vabandame tekkinud ebamugavuste pärast,Ilusat päeva,Zoomalia Aurore