teie kliendi mitteaustamine
1 vastus
Peate olema sisse logitud, et seda arutelu jälgida või selles osaleda. Ühenda mind
1 sõnumid
jacqueline
8. novembri tellimus, 22. kuupäeval ikka veel kohale toimetamata, kuigi alles eile väideti, et see on väidetavalt teel. Kuidas te seda nimetate? Teie DPD kuller, keda telefoni teel ühendust võttes väidab, et pakk või pakid (tundub, et neid on 2) viidi 16. kuupäeval pakiautomaati ja kuna neid ei võetud välja, siis need saadeti tagasi. Kelle üle siin tehakse nalja???? Olen juba päevi pakki jälginud ja mitte ühtegi telefonikõnet, mitte midagi. Nii et unustage mind, ma proovin leida vastutustundliku tarnija, aga ärge unustage mind tagasi maksma. J. Madeleinat
287 sõnumid
zoomalia
Tere Jacqueline, Mul on kahju selle anomaalia pärast. Kahjuks ei saa ma teie päringut otse foorumis käsitleda. Palun võtke meiega ühendust oma konto "Minu konto" jaotises oleva "Klienditeenindus" vormi abil. Olen siin, et teid kuulata ja soovin teile suurepärast päeva. Coralie Zoomaliast