teie kliendi mitteaustamine

1 vastus
Peate olema sisse logitud, et seda arutelu jälgida või selles osaleda. Ühenda mind
Jacqueline
1 sõnumid
jacqueline fr
8. novembri tellimus, 22. kuupäeval ikka veel kohale toimetamata, kuigi alles eile väideti, et see on väidetavalt teel. Kuidas te seda nimetate? Teie DPD kuller, keda telefoni teel ühendust võttes väidab, et pakk või pakid (tundub, et neid on 2) viidi 16. kuupäeval pakiautomaati ja kuna neid ei võetud välja, siis need saadeti tagasi. Kelle üle siin tehakse nalja???? Olen juba päevi pakki jälginud ja mitte ühtegi telefonikõnet, mitte midagi. Nii et unustage mind, ma proovin leida vastutustundliku tarnija, aga ärge unustage mind tagasi maksma. J. Madeleinat
Zoomalia
287 sõnumid
zoomalia fr
Tere Jacqueline, Mul on kahju selle anomaalia pärast. Kahjuks ei saa ma teie päringut otse foorumis käsitleda. Palun võtke meiega ühendust oma konto "Minu konto" jaotises oleva "Klienditeenindus" vormi abil. Olen siin, et teid kuulata ja soovin teile suurepärast päeva. Coralie Zoomaliast

Küpsiste poliitika
Palume teie luba küpsiste või sarnaste vahendite kasutamiseks, et hõlbustada ostude tegemist meie veebilehel, parandada kasutajakogemust, pakkuda personaliseeritud reklaami ja statistilistel eesmärkidel mõista, kuidas meie kliendid meie teenuseid kasutavad. Usaldusväärsed partnerid kasutavad neid vahendeid ka osana meie reklaami kuvamisest. Saate oma küpsiste eelistusi igal ajal muuta, kui sisenete oma kontole..
Palume teie luba küpsiste või sarnaste vahendite kasutamiseks, et hõlbustada ostude tegemist meie veebilehel,... Loe edasi
Määra oma valikud Ma nõustun
Zoomalia rakendus Family'z teenib +50 pts iga tellimusega ja saada reaalajas teateid tellimuse jälgimisest
Zoomalia rakendus Tõsta oma kiisu Zoomalia rakendusega !1000 pts iga allalaadimise eest ja +50 pts iga tellimuse eest