Debiteeritud, kuid tellimus pole kinnitatud!

1 vastus
Peate olema sisse logitud, et seda arutelu jälgida või selles osaleda. Ühenda mind
Christine
1 sõnumid
christine fr
Tere, minu 1. jaanuari tellimuse esimese makse ajal tekkis mul probleem digitaalse võtmega, seega võtsin teise kaardi, kuid summa oli erinev, see muutus 57 eurolt 60 euroks, kuid kui klõpsasin digitaalsel võtmel, oli see 57,98 eurot. Minu kontolt võeti raha maha, kuid tellimus pole kinnitatud... Kas saaksite palun vajaliku teha, aitäh
Zoomalia
315 sõnumid
zoomalia fr
Tere Christine,Ma olen tõesti väga kahju, kuid ma ei saa teid foorumi kaudu aidata.Ma palun teil esitada kaebus oma kliendialast või võtta meiega ühendust telefoni teel numbril 0554540024.Ilusat päeva, teile soovib Zoomalia Hélène

Küpsiste poliitika
Palume teie luba küpsiste või sarnaste vahendite kasutamiseks, et hõlbustada ostude tegemist meie veebilehel, parandada kasutajakogemust, pakkuda personaliseeritud reklaami ja statistilistel eesmärkidel mõista, kuidas meie kliendid meie teenuseid kasutavad. Usaldusväärsed partnerid kasutavad neid vahendeid ka osana meie reklaami kuvamisest. Saate oma küpsiste eelistusi igal ajal muuta, kui sisenete oma kontole..
Palume teie luba küpsiste või sarnaste vahendite kasutamiseks, et hõlbustada ostude tegemist meie veebilehel,... Loe edasi
Määra oma valikud Ma nõustun
Zoomalia rakendus Family'z teenib +50 pts iga tellimusega ja saada reaalajas teateid tellimuse jälgimisest
Zoomalia rakendus Tõsta oma kiisu Zoomalia rakendusega !1000 pts iga allalaadimise eest ja +50 pts iga tellimuse eest