Zoomalia müügitingimused
Üldised müügitingimused seisuga 04. detsember 2024.
Kutsume teid üles lugema tähelepanelikult neid veebilehe üldisi müügitingimusi, mille aktsepteerimine ja järgimine on vajalik selleks, et saaksite kasutada teile pakutavaid funktsioone.
Websaidi https://www.zoomalia.com ainuomanikuks on Zoomalia, lihtsustatud aktsiaselts, mille aktsiakapital on 13 275 eurot, mis on registreeritud Daxi kaubandus- ja äriregistris numbri 511 656 431 all ja mille registrijärgne asukoht on SAINT GEOURS DE MAREMNE (40230), 651 rue du pays de Gosse.
ZOOMALIA müüb oma äritegevuse raames loomadele mõeldud tooteid ja teeb ka annetusi heategevusorganisatsioonidele, mis on tehtud põhimõttel "üks tellimus = üks söök".
Üriühing ZOOMALIA võimaldab oma kasutajatel panna oma platvormile ka digitaalset sisu, mida nad saavad jagada teiste kasutajatega, mida nimetatakse "kogukonnaks".
Se üldised müügitingimused (edaspidi "ÜTK") sätestavad veebilehe kasutamisele kohaldatavad reeglid, mida te kohustute kliendina (edaspidi "Klient") nendega nõustudes järgima.
Lühidalt tuleb täpsustada, et vastavalt Prantsuse tarbijakoodeksi sissejuhatava artikli sätetele kehtivad järgmised mõisted:
- "Tarbija": iga füüsiline isik, kes tegutseb eesmärkidel, mis ei kuulu tema kaubandus-, tööstus-, käsitöö-, vabakutselise või põllumajandusliku tegevuse hulka;
- "Mittekutseline": juriidiline isik, kes ei tegutse kutsetegevuse eesmärgil;
- "Kutseline" - füüsiline või juriidiline isik, avalik-õiguslik või eraõiguslik, kes tegutseb oma kaubandus-, tööstus-, käsitöö-, vaba- või põllumajandusliku tegevuse raames, sealhulgas siis, kui ta tegutseb teise kutselise isiku nimel või eest."
Se üldiste müügitingimuste eesmärk on määratleda tingimused, mille alusel ettevõte ZOOMALIA (edaspidi "Müüja") tarnib tooteid tarbijatele (edaspidi "Klient").
Kaubamärkide eesmärk on määratleda tingimused, mille alusel ettevõte ZOOMALIA (edaspidi "Müüja") tarnib tooteid tarbijatele (edaspidi "Klient").Toodete peamised omadused on esitatud Müüja veebilehel. Toodete tutvustamiseks kasutatud fotod ja/või graafika ei oma lepingulist väärtust ja on mõeldud üksnes toodete illustreerimiseks ning ei too kaasa Müüja vastutust.
Klient vastutab toodete sisu eest
Klient on kohustatud nendega enne tellimuse esitamist tutvuma. Toote valik ja ostmine on Kliendi ainuvastutus.
Seid üldisi müügitingimusi võib muuta ilma ette teatamata
Need üldtingimused edastatakse süstemaatiliselt igale Kliendile enne toodete tarnimise lepingu sõlmimist ja need on vajaduse korral ülimuslikud mis tahes muu versiooni või muu vastukäiva dokumendi suhtes.
Klient kinnitab, et on tutvunud käesolevate üldiste müügitingimustega ja on nendega enne lepingu sõlmimist nõustunud. Tellimuse kinnitamine kliendi poolt tähendab nende üldiste müügitingimuste aktsepteerimist ilma piirangute või reservatsioonideta.
Taolised üldised müügitingimused kehtivad kõigi kliendi poolt esitatud tellimuste suhtes
Tingimusi võidakse hiljem muuta, Kliendi ostu suhtes kohaldatakse lepingu sõlmimise päeval kehtivat versiooni.
Kliendi ostu suhtes kohaldatakse lepingu sõlmimise päeval kehtivat versiooniMeie veebilehel müügiks pakutavad tooted on mõeldud ainult eraklientidele, st füüsilistele isikutele, kes tegutsevad oma isiklike vajaduste rahuldamiseks. Tellimuse kinnitamisel deklareerib klient selgesõnaliselt, et ta tegutseb eraisikuna ja rangelt isiklikuks kasutamiseks, mis ei ole seotud ühegi kutse- või ühingulise tegevusega. Kutselised ja ühendused ei tohi mingil juhul kasutada oma staatust soodustingimustel müügi saamiseks.
Mobiilirakenduse Zoomalia kaudu tehtud tellimusi saab kohale toimetada ainult Prantsusmaal. Järelikult ei saa mobiilirakenduse kaudu tehtud oste väljaspool Prantsusmaa territooriumi tarnida. Tellimuse kinnitamisel kohustub klient esitama tarneaadressi, mis asub Prantsusmaa suurlinnas või Prantsuse territooriumil, millele Zoomalia logistikateenused on ligipääsetavad. Zoomalia keeldub igasugusest vastutusest tellimuste eest, mis on esitatud tarneaadressiga, mis ei ole Prantsusmaal kättetoimetamiseks kõlblik. Kui mobiilirakenduses esitatud tellimus ei vasta nõuetele, jätab Zoomalia endale õiguse tellimus tühistada ja teha tagasimakse ilma igasuguse täiendava hüvitise või kohustuseta.
Saitidele juurdepääsuks peab kliendil olema vastav varustus, nimelt:
- Kompuuter või ;
- nutitelefon ;
- Internetiühendus;
- ja mis tahes vajalik tarkvara;
Juurdepääs saidile on tasuta.
Telekommunikatsioonivõrgule juurdepääsu ja selle kasutamisega seotud kulud, nagu näiteks kaugsidetehnika kasutamisega seotud kulud, jäävad Kliendi kanda vastavalt tema juurdepääsupakkuja ja telefonioperaatori kehtestatud tingimustele.
Vor tellimuse vormistamist palutakse kliendil tutvuda veebilehel esitatud toodete põhiomadustega.
Kliendil palutakse tutvuda veebilehel esitatud toodete põhiomadustega.Kliendil palutakse enne tellimuse vormistamist tutvuda veebilehel esitatud toodete põhiomadustegaKlienti kutsutakse üles valima tooteid, mida ta soovib osta.
Valikitud tooteid saab Klient vaadata otse kergesti tuvastatavas ostukorvis.
Saidil esitatud tooted on saadaval seni, kuni varud on alles. Toodete puhul, mida ei ole Müüjale kuuluvates ladudes olemas, kehtivad tooted selle tarnijate saadavuse korral.
Kliendil on võimalus valida tooted, mida ta soovib osta
Kliendil on võimalus enne tellimuse kinnitamist kontrollida oma tellimuse üksikasju, selle hinda ja parandada võimalikke vigu.
Kliendil on võimalus kontrollida oma tellimuse üksikasju, selle hinda ja parandada võimalikke vigu.Kliendi kohustus on kontrollida tellimuse õigsust ja teatada või parandada viivitamatult kõikidest vigadest.
Kliendi kohustus on kontrollida tellimuse õigsust ja teatada või parandada kõik vead viivitamatult.Tellimuse vormistamiseks palutakse kliendil sisse logida või luua konto, esitades nõutud andmed.
Kliendi konto loomiseks on vaja tutvuda registreerimisvormiga ja täita nõutud isikuandmed, nagu eelkõige: perekonnanimi, eesnimi, e-posti aadress, telefoninumber, tarneaadress.
Kliendi konto loomiseks on vaja tutvuda registreerimisvormiga ja täita nõutud isikuandmed, nagu: perekonnanimi, eesnimi, e-posti aadress, telefoninumber, tarneaadress.Täidet, mida tuleb täita, tähistatakse tärniga *.
Vajalik teave põhjuse, raamistiku või isegi kliendiandmete turvalisuse kohta, mida Müüja tagab, on leitav dokumendis "Andmekaitsepoliitika".
Selles osas kohustub Klient esitama ajakohast ja täpset teavet, mida võib hiljem muuta "Kliendi" alal.
Juurdepääs "Kliendi" kontole on seega võimalik salasõnaga seotud identifikaatori abil, mille valib Klient registreerimisel.
Klient peab seega oma andmete turvalisuse huvides valima keerulise salasõna ja tagama selle konfidentsiaalsuse. Selle valimiseks võib klient külastada lisatud veebilehte, mis pakub selleks mitmeid lahendusi: https://www.cybermalveillance.gouv.fr/tous-nos-contenus/actualites/comment-choisir-un-bon-mot-de-passe
See parool peab olema rangelt isiklik ja konfidentsiaalne ning seda ei tohi edastada ega jagada kolmandate isikutega. Klientidele tuletatakse meelde, et sama salasõna korduvkasutamine erinevatel saitidel või teenustel mitmekordistab identiteedivarguse ohtu, kuna ühe saidi turvalisuse puudumine võib muuta kõigi teiste, kõige rangemaid turvanõudeid kohaldavate saitide turvalisust.
Kui klient kaotab selle salasõna, peab ta sellest võimalikult kiiresti teatama Müüjale telefonil +32 5.54.54.00.24 või veebilehel oleva kontaktvormi kaudu, et Müüja saaks võtta vajalikke meetmeid ja eelkõige kutsuda teda üles kinnitama juurdepääsu oma "Kliendi" kontole sellelt kontolt.
Tunnuse ja parooliga võimaldatud autentimine tagab vastutuse veebilehe kaudu tehtud toimingute eest. Seega jääb Klient nende autentimisvahendite kadumise korral ja seni, kuni Müüjat ei ole sellest teavitatud, eeldatavalt vastutavaks selle konto kaudu tehtud toimingute eest.
Klient võib igal ajal kasutada seda autentimisvahendit
Klient võib igal ajal otsustada oma "Kliendi" konto kustutada, võttes Müüjaga ühendust veebilehel oleva kontaktvormi kaudu või e-posti teel aadressil [email protected].
Tellimus on veebilehel registreeritud, kui Klient nõustub üldtingimustega, märgistades selleks ettenähtud kasti ja kinnitades oma tellimuse. See valideerimine tähendab käesolevate ÜTKde aktsepteerimist tervikuna.
Müük ei ole lõplik
Müük on lõplik alles siis, kui kliendile on saadetud tellimuse kinnituse e-kiri ja müüja on hinna täies ulatuses sisse nõudnud. Kliendil palutakse esitada kehtiv e-posti aadress.
Krediitkaardiga tehtud tellimuse puhul on tellimus lõplik alles pärast pangandusorganisatsiooni kinnitust.
Krediitkaardiga tehtud tellimuse puhul on tellimus lõplik alles pärast pangandusorganisatsiooni kinnitust.Tšekiga tellimise korral on tellimus kehtiv alles siis, kui Zoomalia.com on tšeki sisse maksnud.
Tellimus on kehtiv alles siis, kui Zoomalia.com on selle sisse maksnud.Pangaülekandega tellimuse puhul kehtib tellimus alles siis, kui Zoomalia.com on ülekande kinnitanud.
Pangaülekande puhul kehtib tellimus alles siis, kui Zoomalia.com on ülekande kinnitanud.Müüja arvutisüsteemis salvestatud andmed on tõendiks kõikide kliendiga sõlmitud tehingute kohta vastavalt Prantsuse tsiviilkoodeksi artikli 1366 sätetele.
Seoses Prantsuse tarbijakoodeksi artikliga L.213-1 säilitab Müüja lepingud üle 120 euro suuruste tellimuste puhul.
Seoses Prantsuse tarbijakoodeksi artikliga L.213-1 säilitab Müüja lepingud üle 120 euro suuruste tellimuste puhul.Klienti teavitatakse, et tema tellimusele võidakse lisada esemeid reklaami eesmärgil ja ta nõustub saama tasuta näidiseid ja/või tooteid Müüja kaubanduspartneritelt.
Kliendile teatatakse, et tema tellimusele võidakse lisada esemeid reklaami eesmärgil ja ta nõustub saama tasuta näidiseid ja/või tooteid Müüja kaubanduspartneritelt.Müüja jätab endale õiguse tühistada või keelduda mis tahes tellimus Kliendilt, kellega on tekkinud vaidlus seoses eelmise tellimuse maksmisega.
Klient võib oma tellimuse tühistada järgmistel juhtudel:
- Kui ta kasutab oma taganemisõigust, kui see on võimalik; Kasvõi juhul, kui ta kasutab oma taganemisõigust, kui see on võimalik;
- Või vääramatu jõu korral, nagu on määratletud käesolevates üldistes tehnilistes tingimustes.
Tooted tarnitakse tellimuse esitamise ajal veebilehel näidatud jooksvate hindadega. Makstud summasid ei tohi mingil juhul pidada ettemaksuks või ettemaksuks.
Hinnad on väljendatud eurodes, ilma maksudeta (või "HT") ja/või koos kõigi maksudega (või "TTC").
Soodustused ja/või sooduspakkumised on märgitud igale tootelehele ja ilmuvad tellimuse kokkuvõttesse enne tellimuse kinnitamist.
Hinnad ei sisalda saatmiskulusid, mis ilmuvad samuti eraldi tellimuse kokkuvõttes.
Müüja jätab endale õiguse muuta toodete hindu igal ajal ja ilma ette teatamata. Hinnamuutused jõustuvad kohe pärast nende avaldamist veebilehel.
Kohaldatavad hinnad on järgmised
Kohaldatavad hinnad on need, mis kehtivad päeval, mil klient tellimuse esitab.
Tellimuse hind tuleb tasuda sularahas täies mahus tellija poolt tellimuse esitamise päeval vastavalt järgmistele tingimustele:
- Pangakaardiga: CB, Visa, MasterCard;
- Pangaülekandega, pangaandmed ilmuvad tellimuse vormistamisel;
Pangakaardiga tasumine on tagasivõtmatu, välja arvatud juhul, kui Kliendi kaarti kasutatakse pettuse teel. Sellisel juhul kutsub müüja klienti üles võtma ühendust oma pangaga, et taotleda makse tühistamist.
Müüja kasutab kolmanda osapoole makseteenuse pakkujat (Adyen või Hipay) ja viitab Kliendile selle enda üldistele kasutustingimustele.
Müüjal on õigus nõuda isikut tõendava dokumendi fotokoopiat vastavalt Prantsuse rahandus- ja finantsseadustiku artiklile L.131-15 ja vajaduse korral aadressitõendit.
Müüja maksepartner võib pakkuda kliendile rahastamislahendusi, mis võimaldavad tal tasuda oma ostude eest alates 50 eurost kuni 2000 euroni 3 või 4 osamaksena, kasutades oma pangakaarti.
Kui Klient jätab ühegi osamakse tasumata, jätab Müüja endale õiguse peatada tellimuste täitmine kuni täieliku tasumiseni.
Kui Klient ei maksa ühtegi osamakset, jätab Müüja endale õiguse peatada tellimuste täitmine kuni täieliku tasumiseni.- Tingimused: See pakkumine on reserveeritud eraisikutele (täisealistele füüsilistele isikutele) ja Visa ja MasterCard pangakaardi omanikele, mille kehtivusaeg on pikem kui valitud finantseerimisperiood. Süstemaatilised autoriseerimiskaardid nagu Electron, Maestro, Nickel jne..., samuti e-kaardid, Indigo ja American Expressi kaardid ei ole lubatud.
- Tellimusprotseduurid: Pärast tellimuse täitmist palutakse kliendil vajutada pakutud partneri "3x/4x makse nupule".
Klient suunatakse seejärel ümber partneri veebilehele, kus kuvatakse tema tellimuse üksikasjalik kokkuvõte ja personaalne finantsrakendus, mille ta peab seejärel kinnitama.
Klient sisestab oma isikuandmed või, kui tal on partneri juures konto, saab ta end identifitseerida, kasutades oma kontoga seotud sisselogimisandmeid.
Klient tutvub järelmaksu üldtingimustega, millega ta soovib liituda, mis esitatakse talle PDF-vormingus, et ta saaks neid enne nõustumist lugeda, välja printida ja salvestada.
Klient tutvub järelmaksu üldtingimustegaKlient teatab seejärel oma elektroonilisest nõusolekust, märgistades vastava kasti.
Taotleja tunnistab, et üldtingimuste kinnitamise ruudukesega seotud "topeltklõps" kujutab endast lepingu sõlmimise nõusolekut ning toote üldtingimuste tagasivõtmatut ja tingimusteta aktsepteerimist.
Kasutaja nõustub üldtingimustegaKui ei ole tõendeid vastupidise kohta, on Klarna poolt salvestatud andmed tõendiks kõikide tehingute kohta kliendi ja valitud partneri vahel.
Kui Klient soovib kasutada ühe Müüja partneri pakutavat rahastamislahendust, edastatakse Kliendi tellimusega seotud andmed sellele partnerile, kes kasutab neid krediidi andmise, haldamise ja sissenõudmise taotluse uurimiseks.
Kui Klient soovib kasutada ühe Müüja partneri pakutavat rahastamislahendust, edastatakse Kliendi tellimusega seotud andmed sellele partnerile, kes kasutab neid krediidi andmise, haldamise ja sissenõudmise taotluse uurimiseks.KLARNA jätab endale õiguse aktsepteerida või tagasi lükata Kliendi finantseerimistaotlust. Kliendil on krediidist loobumiseks 14 päeva pikkune järelemõtlemisaeg.
KLARNA jätab endale õiguse võtta vastu või keelduda Kliendi rahastamistaotlusest
- Kuidas see toimib: Maksmine 3 või 4 osamaksena pangakaardiga võimaldab Kliendil tasuda veebilehel tehtud tellimuse eest järgmiselt:
- Üks kohustuslik sissemakse, mis debiteeritakse tellimuse kinnitamise päeval;
- Kaks või kolm igakuist osamakset, millest igaüks vastab kolmandikule või veerandile tellimuse summast, mis debiteeritakse 30 ja 60 päeva hiljem 3 korra puhul ning 30, 60 ja 90 päeva hiljem 4 korra puhul, mis sisaldavad Müüja partneri poolt kehtestatud krediidi finantseerimise kulusid.
- Partneri valik: Müüja jätab endale õiguse valida ja pakkuda kliendile nulli, ühte või mitut partnerit, kes pakuvad makselahendusi mitmes osas, sõltuvalt kliendi riigist, tema tellimuse summast ja tema kontoga seotud pettusekahtlustest.
• ZOOMALIA partnerid:
- Klarna Bank AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, registreeritud Rootsi äriregistris numbri 556737-0431 all.
Kliente teavitatakse internetipettuste vastase võitluse raames, et nende tellimusega seotud teave võidakse edastada kontrollimiseks pädevatele asutustele.
Kliente teavitatakse, et nende tellimusega seotud teave võidakse edastada kontrollimiseks pädevatele asutustele.Kliendi poolt tellitud tooted toimetatakse Belgias Kliendi poolt märgitud aadressile.
Müüja ei tarni postkastidesse.
Kõik tarneajad on väljendatud tööpäevades (iga päev, välja arvatud laupäev ja pühapäev).
Keskmine tarneaeg on märgitud tehtud tellimuse kinnituse lehel või sõltuvalt kaubamärgist otse tootelehel.
Keskmine tarneaeg on märgitud tellimuse kinnituse lehel või otse tootelehel.Mittestandardsete toodete puhul arvutatakse saatmiskulud vastavalt ostukorvi kuuluvate toodete kaalule, mahule ja laadile.
Tellimuse töötlemisel Zoomalia meeskonna poolt tehakse automaatselt teie tellimusele sobiv vedaja valik.
Spetsiaalsete toodete (akvaariumi või lindude tüüpi) kohaletoimetamiseks kasutab Zoomalia spetsiaalseid vedajad.
Tarneaeg meie laost võib varieeruda 1 kuni 5 tööpäeva.
Keskmised tarneajad laost on järgmised:
DPD: 48 kuni 72 tundi
Erikuller: 2 kuni 5 päeva
Need tarneajad on esitatud soovituslikult.
Kui tarne hilinemine algselt planeeritud kuupäevast erineb, peab Ostja sellest kirjalikult (e-posti või posti teel) teavitama Zoomalia.com-i, et parandada pakutava teenuse kvaliteeti ja võimaldada Zoomalia.com-il viia läbi uurimine koos vedajaga.
Vedaja uurimine võib võtta kuni 21 tööpäeva. Kui toode selle aja jooksul leitakse, suunatakse see kohe ümber tellimisvormis märgitud tarnekohta.
Toode toimetatakse tellimisvormis märgitud aadressile
Mõningaid tooteid saadavad Zoomalia.fr tarnijad nende kaalu või mahu tõttu otse (tarneaeg on tavaliselt veidi pikem).
Kviitung:
Tarne posti või kulleriga:
Kui saate oma paki kätte, peate:
Kontrollida paki kättesaamisel kauba vastavust, avades paki kättetoimetaja juuresolekul.
Märkige saatelehel kõik kõrvalekalded konkreetse käsitsi kirjutatud broneeringuna (nt purunenud mööbel, avatud seemnekott jne) koos oma allkirjaga. Pange tähele, et märkustel, nagu "väljapakkimise korral" või "kontrollimise korral", ei ole õiguslikku väärtust ja neid ei aktsepteerita vaidluse korral. Kui pakk on liiga rikutud, siis keelduge lihtsalt kohaletoimetamisest.
Seejärel teavitage Zoomalia klienditeenindust e-posti või telefoni teel, et nad saaksid alustada uurimist koos vedajaga. Uurimine võib võtta kuni 21 tööpäeva.
Igal juhul kohustub klient esitama kõik tõendid, mis võimaldavad Zoomalial esitada kullerfirmale kaebuse.
Spetsialistliku vedajaga saatmine:
Kui saate kulleriga mahukaid, raskeid või hapraid tooteid, kontrollige kauba seisukorda. Kui toode on kahjustatud, märkige see saatelehel ja täpsustage, et pakend on kahjustatud. Näiteks: "Pakk on kahjustatud, üks terraariumidest on katki"
Vedaja garanteerib kohaletoimetamise teie maja põhja. Ärge unustage, et võtaksite kaasa vajaliku abi, kui teie tellimus sisaldab rasket eset, mida te ise liigutada ei saa
Kui te ei ole kohaletoimetamise ajal kohal, jätab kuller teile saatekirja. See teade sisaldab: telefoninumbrit uue kättetoimetamispäeva kokkuleppimiseks,
kulleripunkti nime, kuhu teie tellimus toimetatakse,
ja kättetoimetamisfirma nime
selle kättetoimetamiskoha nimi, kuhu paki ära anti (algselt esitatud kättetoimetamisaadressile lähim). Paki kättesaamiseks on kliendil aega 10 päeva. Pakid, mida selle aja jooksul ei ole kätte saadud, saadetakse Zoomalia'le tagasi.
Juhul, kui pakk tagastatakse kliendi äraoleku, tarneaadressiga seotud probleemide või kauba kättesaamise võimatuse tõttu, esitab Zoomalia kliendile arve tagastamiskulude eest.
Zoomalia ei vastuta streikide, halva ilma või muude häirivate asjaolude korral, mis viivitavad kohaletoimetamist.
Toodete omandiõiguse üleandmine kliendile toimub alles pärast seda, kui klient on tasunud hinna täies ulatuses, sõltumata nimetatud toodete üleandmise kuupäevast.
Kliendile üleandmine toimub alles pärast seda, kui klient on tasunud hinna täies ulatuses, sõltumata nimetatud toodete üleandmise kuupäevast.Toodete omandiõiguse üleandmise kuupäevast olenemata toimub nendega seotud kadumis- ja riknemisriski üleminek alles siis, kui klient võtab tooted füüsiliselt enda valdusesse. Seega liiguvad tooted müüja riisikol.
Võttes arvesse Prantsusmaal kehtivaid õigusnorme, on kliendil aega neljateist päeva alates toote kättesaamisest, et kasutada oma taganemisõigust müüja suhtes, ilma et ta peaks oma põhjuseid põhjendama või maksma mingit trahvi või kandma muid kulusid peale toote tagastamisega seotud kulude, eesmärgiga vahetada või tagastada toode. Tagasimakse kehtib tingimusel, et tooted tagastatakse originaalpakendis ja laitmatus korras 14 päeva jooksul pärast seda, kui Müüjat on teavitatud kliendi taganemisotsusest.
Returbe peab olema tehtud originaalses seisukorras ja täielikult (pakend, tarvikud, kasutusjuhendid jne), et neid saaks uuesti müüa kui uusi, koos kliendipiirkonna poolt genereeritud taganemisvormiga.
Kliendipiirkonna poolt genereeritud taganemisvormigaKahjustatud, määrdunud või mittetäielikke tooteid ei võeta tagasi ega tagastata.
Müüja võib taganemisõigust kasutada internetis oma kontol, mille puhul edastab Müüja kliendile viivitamatult vastuvõtuteatise püsival andmekandjal, või posti teel järgmisel aadressil: ZOOMALIA.COM - Klienditeenindus - 651 route du pays de Gosse - 40230 St Geours de Maremne - Prantsusmaa, või veebivormi kaudu, või mis tahes muu ühemõttelise avalduse kaudu, mis väljendab taganemistahet.
Kui taganemisõigust kasutatakse eespool nimetatud tähtaja jooksul, hüvitatakse ainult ostetud toote(te) hind ja tarnekulud, välja arvatud lisakulud, mis tulenevad sellest, et klient on valinud vajaduse korral muu tarneviisi kui pakutav odavam standardtarneviis; tagastamiskulud jäävad kliendi kanda.
Tellimuse osa tagasivõtmise korral ei hüvitata tarnekulusid täies ulatuses, vaid proportsionaalselt tagastatud tellimuse osaga, välja arvatud juhul, kui tarnekulud ei varieeru vastavalt tellitud kaupade arvule.
Kui tootega on kaasas garantiileht või mõni muu dokument, mida tuleb täita, ei pea see olema täidetud selleks, et ostja saaks oma taganemisõigust kasutada.
Kui toode sisaldab garantiilehte või mõnda muud dokumenti, mida tuleb täita, ei pea see olema täidetud selleks, et ostja saaks oma taganemisõigust kasutada.Klient peab saatma või tagastama kauba Zoomalia.com "Service Retours" - 651 route du pays de Gosse, 40230 St Geours de Maremne- Prantsusmaa.
Klient peab saatma või tagastama kauba Zoomalia.com "Service Retours" - 651 route du pays de Gosse, 40230 St Geours de Maremne- PrantsusmaaKlient võib pakendi tagastada enda valitud vedajaga.
Kui pakett saabub kahjustatuna, jätab müüja endale õiguse:
- Pakendist keelduda, et klient saaks avada vaidluse oma vedajaga,
- Pakendi vastu võtta reservatsioonidega. Müüja tagastusosakond teavitab klienti kahjustustest, et klient saaks avada vaidluse oma vedajaga.
Kõikidel juhtudel, kui tagastatud toode on transpordi käigus kahjustatud, ei saa Müüja seda hüvitada. Klient peab taotlema hüvitist otse oma vedajalt.
Taevastu personaliseeritud toodete (näiteks medalid) puhul ei ole taganemisõigus vastavalt Prantsuse tarbijakoodeksi artiklile L.221-28 3°.
Seevastu personaliseeritud toodete puhul ei ole taganemisõigus võimalik.Tagasimakseid tehakse 14 päeva jooksul alates müüja teavitamisest taganemisotsusest. Müüja teeb tagasimakse, kasutades sama maksevahendit, mida klient kasutas, kui pooled ei lepi kokku teisiti.
Saidil müüdavad tooted vastavad Prantsusmaal kehtivatele eeskirjadele ja nende jõudlus on kooskõlas mitteprofessionaalse kasutamisega.
Müüja poolt tarnitud tooted saavad vastavalt seadusesätetele õigusest ja ilma lisatasuta, sõltumata taganemisõigusest, kasu:
- seadusjärgne vastavustagatis ilmselgelt defektsete, kahjustatud või kahjustatud toodete või tellimusele mittevastavate toodete puhul,
- seaduslik garantii varjatud defektide suhtes, mis tulenevad tarnitud tooteid mõjutavatest materjali-, konstruktsiooni- või tootmisvigadest, mis muudavad need kasutuskõlbmatuks,
tingimustel, millele on viidatud alljärgnevas lahtris ja mis on määratletud käesolevate üldiste müügitingimuste lisas (Vastavusgarantii / varjatud puuduste garantii).
Mäletatakse, et seadusliku vastavustagatise alusel on kliendil kaks aastat alates kauba tarnimisest aega, et esitada hagi müüja vastu; klient võib valida tellitud toote parandamise või asendamise vahel vastavalt tarbijakoodeksi artiklis L 217-9 sätestatud kulutingimustele; klient on vabastatud toote mittevastavuse olemasolu tõendamisest kahekümne nelja kuu jooksul pärast toote tarnimist.
Seaduslik vastavustagatis kehtib sõltumatult mis tahes kaubanduslikust garantiist, mis võib toodet hõlmata. Klient võib otsustada rakendada garantiid toote varjatud puuduste suhtes vastavalt tsiviilseadustiku artiklile 1641; sellisel juhul võib klient valida kas müügist taganemise või müügihinna vähendamise vahel vastavalt tsiviilseadustiku artiklile 1644.
Klient peab oma õiguste teostamiseks teavitama Müüjat kirjalikult, eelkõige veebilehel oleva kontaktvormi kaudu, toodete mittevastavusest maksimaalselt 24 kuu jooksul alates toodete tarnimisest või varjatud puuduste avastamisest eespool nimetatud tähtaegade jooksul ning tagastama defektsed tooted sellises seisukorras, nagu need on saadud koos kõigi elementidega (tarvikud, pakend, juhendid...).
Müüja hüvitab, asendab või laseb parandada kõik garantii alla kuuluvad tooted või osad, mida peetakse mittevastavaks või defektseks.
Postikulud hüvitatakse arve alusel ja tagastuskulud hüvitatakse kviitungi esitamisel.
Kompensatsioonid mittevastavaks või defektseks tunnistatud toodete eest tehakse niipea kui võimalik ja mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast seda, kui müüja on tuvastanud mittevastavuse, või varjatud defekti korral mõistliku aja jooksul.
Kompensatsioonid tehakse niipea kui võimalik ja mitte hiljem kui 14 päeva pärast seda, kui müüja on tuvastanud mittevastavuse või varjatud defektiTagastamine toimub ülekandega kliendi pangakontole.
Müüja ei vastuta järgmistel juhtudel:
- vastavus selle riigi õigusaktidele, kuhu tooted tarnitakse, mille kontrollimine on Kliendi kohustus,
- kliendi poolse väärkasutuse, hooletuse või hoolduse puudumise korral, samuti toote tavapärase kulumise, õnnetuse või vääramatu jõu korral.
Müüja garantii piirdub igal juhul nõuetele mittevastavate või defektiga toodete asendamise või hüvitamisega.
10.1 Tootja garantii
Mõnele müüdavale tootele võib kehtida ka kaubanduslik garantii, mida nimetatakse "Tootja garantiiks", mille osapoolteks Müüja ei ole. Müüja ei saa seega vastutada juhul, kui tootja keeldub oma garantii kohaldamisest.
Selle garantii ulatus ja kestus on tarnijate lõikes erinev. Klient võib tutvuda garantiide täpsete tingimustega tootja veebilehel ja toote kasutusjuhendis.
Toote tagastamisel kehtib tootja garantii
Toote tagastamisel eelnimetatud garantii alusel peab Müüja teostama põhikontrolli, et teha kindlaks tootes esinev viga. Selleks peab Klient võtma ühendust Zoomalia müügijärgse teeninduse telefonil 05.54.54.00.24 või veebilehel oleva kontaktvormi kaudu.
Kui toode on vigane, peab Klient võtma ühendust Zoomalia müügijärgse teeninduse telefonil 05.54.54.00.24 või veebilehel oleva kontaktvormi kaudu
Kui toode tunnistatakse defektseks, saadab Müüja Kliendile toote tagastamisnumbri. See tagastusnumber, mis on määrav ja oluline tingimus, kehtib neljateistkümne tööpäeva jooksul alates kuupäevast, mil Müüja edastab tagastusnumbri Kliendile.
Kui toode osutub defektseks, saadab Müüja Kliendile tagastusnumbri
Kui see ajavahemik on möödunud, peab Klient uuendama oma taotlust vastavalt eespool kirjeldatud menetlusele.
Vigane toode peab olema tagastatud originaalpakendis, sisaldama kogu toodet ja selle lisaseadmeid ning sellele peab olema loetavalt lisatud Müüja poolt edastatud tagastusnumber ja toote seerianumber.
Tooteid, mis on puudulikud, riknenud, kahjustatud ja/või mille originaalpakend on kahjustatud, ei võeta tagasi ega vahetata garantii raames.
Garantii alla kuuluv toode vahetatakse või parandatakse tootja valikul.
Toode vahetatakse või parandatakse tootja valikul.Müüja annab Ostjale garantii ainult tarnitud toodete varjatud defektide osas, mis võivad neid mõjutada, ja seda ainult defektsete toodete või nende osade väljavahetamise raames, mis muudavad need kasutuskõlbmatuks, ilma et klient saaks pidada neid vastutavaks nende varjatud defektide põhjustatud kahjulike tagajärgede eest.
Kõikidel juhtudel ei hõlma garantiid:
- Tarbekaupade asendamist;
- Toodete ebanormaalset ja nõuetele mittevastavat kasutamist;
- Kahjustusi, mis on konkreetselt märgitud tootelehedes;
- Vigad ja nende tagajärjed, mis tulenevad kliendi või müüja poolt mitte heakskiidetud remonditöökoja sekkumisest;
- Vigad ja nende tagajärjed, mis on seotud kasutamisega, mis ei vasta toote kasutusotstarbele;
- Tooted, mille kohta on sõlmitud spetsiaalne abi- ja hooldusleping.
10.2 ZOOMALIA Zen garantii
Zeni garantii on Müüja poolt Kliendile pakutav kaubanduslik garantii "rahul või raha tagasi" alates 2,99 € tellimuse kohta. See tasuline võimalus sisaldab järgmisi teenuseid:
Klient on rahul või saab raha tagasi 365 päeva jooksul alates toote ostmise kuupäevast. See võimaldab kliendil tagastada ostetud toote ja taotleda täielikku tagasimakset, kui ta ei ole oma ostuga rahul, ilma et ta peaks tõendama toote mittevastavust.
Kliendil on õigus täielikule tagasimaksele, kui ta ei ole oma ostuga rahul
Klienditeenindus tegeleb selle Kliendi taotlustega kiiresti ja esmajärjekorras, maksimaalselt 6 töötunni jooksul, tingimusel, et need saabuvad Klienditeeninduse lahtiolekuaegadel, st esmaspäevast reedeni kell 9.00-17.00, välja arvatud nädalavahetustel ja riigipühadel. Väljaspool nimetatud tööaega saabunud taotlusi käsitletakse kohe, kui klienditeenindus taas avaneb, kusjuures 6 töötunni pikkune tähtaeg algab sellest hetkest.
Vahekorras vormistamine toimub ilma esialgse paki tagastamist või vedaja kinnitust ootamata järgmistel põhjustel (kaotus, kahjustus).
Es tuleb märkida, et seda garantiid ei tohiks tõlgendada kui taganemisõiguse laiendamist või kehtivate seaduslike garantiide asendamist.
Es tuleb märkida, et seda garantiid ei tohiks tõlgendada kui taganemisõiguse laiendamist või kehtivate seaduslike garantiide asendamist.Müüja pakub kliendile võimalust liituda lojaalsusprogrammiga "Booster programm".
Klient saab valida kahe valemi vahel:
- Booster 1: 2,99 euro eest aastas kahekordistab Klient oma lojaalsuspunktid iga veebilehel ja kõigis Zoomalia kauplustes tehtud ostuga;
- Booster 2: hinnaga 9,99 € aastas kolmekordistab Klient oma lojaalsuspunktid iga veebilehel ja kõigis Zoomalia poodides tehtud ostuga. Samuti saavad nad kasu veebisaidil tehtud ostude puhul Zen garantiist, mille tingimused on kirjeldatud käesolevate üldiste müügitingimuste punktis "10.2 Garantii Zen ZOOMALIA"
Pere'z programm on loodud selleks, et kliendid saaksid koguda punkte, mida nad saavad vahetada Zoomalia kliendipoes saadaval olevate toodete valikust kingitusteks.
11.2.1. Registreerimine:
Pere'z programmiga liitumine toimub automaatselt ja tasuta, kui Kliendi konto luuakse Zoomalia.com-s. See liitumine püsikliendiprogrammiga võimaldab kliendile automaatselt saada 10% allahindlust oma esimesest tellimusest ja 1000 punkti boonust.
11.2.2. Punktide kogumine:
- Uute klientide sponsorluse eest: 10 000 punkti, mis teenitakse iga sponsorluse eest ja seejärel 150 punkti, mis teenitakse iga kliendi ristilaste poolt tehtud tellimuse eest. Kliendi poolt tehtavate soovituste arv ei ole piiratud. Sponsorluse tingimused on üksikasjalikult kirjeldatud zoomalia.com veebilehe sponsorluse lehel: https://www.zoomalia.com/information/parrainage/
- Kasutades Zoomalia mobiilirakendust: 50 punkti teenitakse iga rakenduse kaudu tehtud tellimuse eest
- Kaasaarvamuste, kommentaaride ja vastuste eest, mis on jäetud fotode või videote kohta pärast iga ostu sooritamist Zoomalia.com veebilehe foorumis ja blogi lehekülgedel või küsimuste eest, mis on saadetud kliendile tema ostetud toodete kohta: 5 kuni 1000 punkti, mis teenitakse sõltuvalt asjaomasest tootest ja arvamuse formaadist. Kaasaarvamused: 5 kuni 1000 punkti sõltuvalt asjaomasest tootest ja arvamuse formaadist.
- Sealt või Zoomalia poodides tehtud ostude eest: teenitud punktid arvutatakse vastavalt nende toodete ostuhinnale. Klient võib pärast iga ostu sooritamist saadud punkte kahekordistada või kolmekordistada tänu Booster kommertspakkumisele, mida on üksikasjalikult kirjeldatud käesolevate üldiste müügitingimuste artiklis 11.1.
11.2.3. Punktide kasutamine kliendi poolt:
Punktid peavad olema omandatud, et neid saaks kasutada. Niipea, kui klient on sooritanud järgmise ostu, saab ta oma punktid ümber vahetada kingitusteks, mille ta valib ainsa tootevaliku hulgast Zoomalia püsikliendibutiigis, kuhu pääseb järgmise lingi kaudu: https://www.zoomalia.com/animalerie/cadeaux-fidelite/page/1/ , või kodulehe püsikliendiprogrammi lehelt lingi "Avasta boutique" kaudu või kliendikonto punktiarvestusest.
Family'z püsikliendiprogrammi punktid kehtivad 12 kuud alates omandamise kuupäevast. Iga uus tellimus pikendab seda kehtivusaega automaatselt 12 kuu võrra. Enne kehtivusaja lõppu kasutamata jäänud punktid kaotatakse lõplikult.
Pere'z-i lojaalsuspunktid kehtivad 12 kuud alates nende omandamise kuupäevast
P Family'z-talitusprogrammi kaudu pakutavate toodete saamiseks on kohustuslik esitada tasuline tellimus, kuna neid ei saadeta iseenesest. Kingituse(te) lisamine pakile ei tekita täiendavaid postikulusid, mida klient peab tasuma.
Kliendipunkte saab igal ajal lunastada
Lojaalsuspunktid on isiklikud. Neid ei tohi kanda teisele kliendikontole, samuti ei tohi neid müüa ega tasuta edasi anda. Punkte ei saa üle kanda ega vahetada teiste klientidega.
Lojaalsuspunktid on kliendi isiklikud
Lojaalsuspunkte saab kasutada ainult veebilehel zoomalia.com. Iga arvustus või motiveeritud kommentaar, millega teenitakse punkte, peab kajastama kliendi tegelikku kogemust ja vastama veebiarvustuste suhtes kohaldatavatele autentsuse reeglitele.
Tasupunkte saab kasutada ainult zoomalia.com veebilehel
Klient võib koguda ühe tellimuse jooksul mitu Family'z kliendiprogrammi pakutavat kingitust oma kliendikontol olevate kliendipunktide saldo piires. Lojaalsuspunkte saab koguda nii zoomalia.com veebilehel kui ka Zoomalia kauplustes tehtud ostude eest. Need kantakse samale püsikliendikontole. Siiski kehtivad need sätted ainult nende lojaalsuspunktide kasutamise kohta zoomalia.com veebilehel.
Klient saab igal ajal kontrollida oma punktide saldot ja tehinguajalugu, logides sisse oma kliendikontole zoomalia.com veebilehel.
Pere lojaalsuskontoga seotud küsimuste korral saavad kliendid võtta ühendust Zoomalia klienditeenindusega kliendialuse kaudu või telefoni teel telefonil 05.54.54.00.24.
Kliendid saavad ühendust Zoomalia klienditeenindusega kliendialuse kaudu või telefoni teel 05.54.54.00.24.Müüja pakub kasutajate poolt toodetud digitaalse sisu majutusteenust "Community"
Kaigil kasutajal on võimalus avaldada oma täieliku ja täieliku vastutuse all üks või mitu lehekülge (koondatud mõiste "kogukonna artiklid" alla), mis esitlevad teda teistele teenuse kasutajatele ja kõigile külastajatele.
Kaigil on võimalus avaldada oma lehekülge (koondatud mõiste "kogukonna artiklid" alla), mis esitlevad teda teistele teenuse kasutajatele ja kõigile külastajatele.Digitaalse sisu sisestamine toimub kasutaja veebilehitseja, vajaduse korral mobiilsete terminalide või muu tehnilise andmesisestuse abil. Ühenduse artiklid ei tohi sisaldada teavet, mis on vastuolus avaliku korra või moraaliga. Sellest tulenevalt ei garanteeri Zoomalia selle sisu tõepärasust, terviklikkust ega ausust. Zoomalia ettevõte ei vastuta kasutaja poolt esitatud valeandmete eest.
Kasutaja kohustub teenuse kasutamisel mitte avaldama teavet, mis võimaldab teiste kasutajate või füüsiliste või juriidiliste isikute täpset tuvastamist nime järgi, näiteks perekonnanime, posti- ja/või elektroonilist aadressi ja telefoninumbrit. Samuti on kasutajal soovitatav mitte avaldada teenuse kaudu teavet, mis võimaldaks teda nimeliselt ja täpselt tuvastada.
Kasutajat teavitatakse selgesõnaliselt, et tema artiklitega seotud ja kogukonnas esitatud digitaalne sisu on tema ainuvastutus. Järelikult võtab ainult kontoomanik, kes on täitnud identifitseerimisvormi, nii tsiviil- kui ka kriminaalvastutuse oma kogukonnaartikliga seotud ja sellel esitatud sisu eest oma kogukonnaartikli autori ja avaldajana.
Kui kasutaja on ainuisikuliselt vastutav oma kogukonnaartikliga seotud ja selles esitatud sisu eest, kohustub ta tagama, et selle kogukonnaartikli sisu ei sisalda ühtegi elementi, mis võib olla vastuolus kehtivate seaduste ja eeskirjadega riigis, kust ta teenusele ligi pääseb, või riigis, kus see sisu on mõeldud vastuvõtmiseks.
See kohustub samuti tagama, et selle artikli sisu ei sisalda ühtegi elementi, mis võib kahjustada kolmandat isikut või rikkuda allpool toodud artiklis sätestatud eeskirju. Lisaks sellele tunnistab kasutaja, et Zoomalia säilitab anonüümsete hostitud kogukonnaartiklite sisu piiramatu aja jooksul.
Kasutaja deklareerib, et ta on kogu oma kogukonnaartikliga seotud ja selles esitatud sisu omanik ning et see on vaba igasugustest õigustest. Vastasel juhul loetakse, et kasutajal on oma kogukonnaartikliga seotud sisu õiguste omaniku luba.
Kasutaja ei tohi salvestada ega edastada sisu, mis rikub teiste isikute intellektuaalomandi õigusi, näiteks tekste, inimeste või kaupade kujutisi, ärisaladusi, sise- või konfidentsiaalset teavet, kusjuures see loetelu ei ole ammendav.
Kasutaja kohustub tagama, et iga kujutatud isik on andnud oma nõusoleku tema kujutise kasutamiseks ja levitamiseks.
See eeldab, et kasutaja kohustub järgima kehtivaid seadusi ja määrusi ning kasutama ainult sellist sisu (tekstid, fotod...), mille õigused tal on, mille levitamiseks on õiguste omanik andnud oma selgesõnalise nõusoleku või mis on vaba igasugustest õigustest.
Kasutaja vabastab ettevõtte Zoomalia kõikidest võimalikest nõuetest, mida kolmandad isikud tema vastu esitavad oma õiguste rikkumise tõttu või teise kasutaja käitumise tõttu, mis rikub kehtivaid õigusakte.
Firma Zoomalia jätab endale õiguse:
- Liigutada artikkel ühest teemast teise või ühest kategooriast teise ilma eelneva etteteatamise või ametliku teatamiseta;
- Artiklit mitte avaldada, kui see ei ole kirjutatud heas prantsuse keeles või kui selle artikli teema ei vasta ühele veebisaidil pakutavale kategooriale;
- Kustutada iga artikkel, mida ta peab rassistlikuks, pornograafiliseks, ksenofoobseks või üldsuse kõlbluse vastaseks;
Võttes osa Zoomalia korraldatud võistlustest või postitades fotosid või videoid Zoomalia saitide tootelehekülgedele, lubab kasutaja oma tekstide ja piltide ning videote kasutamist E2Evolution, Zoomalia ja Zoomag poolt nende saidi erinevates osades (Product Universe, Community, Wallpapers...) ja oma Facebooki lehel, Instagramis, Youtube'is, Google+'is, Pinterestis, Flikris, muudes sotsiaalvõrgustikes (mittetäielik nimekiri) oma Twitteri kontol, oma poodides, nende konkursside ja nende tulemuste reklaamimisel üldiselt.
Kasutaja kinnitab, et ta on esitatud piltide ja tekstide autor ning et tema teadaolevalt ei riku nende levitamine autoriõigusi käsitlevaid õigusakte. Kui vastupidist tõestatakse, loetakse konkursil osalemine kehtetuks ja fotod kustutatakse õiguste omanike lihtsa taotluse korral.
Tekstide ja piltide kasutamise eest ei tohi maksta autoriõigust ega tasu mis tahes kujul. Kasutaja peab samuti olema ettevaatlik, et ta ei annaks täpseid geograafilisi andmeid, ei paneks üles ühtegi fotot äratuntavatest inimestest, välja arvatud nende nõusolekul, erilist tähelepanu tuleb pöörata lapsi kujutavatele fotodele. Neid tekste ja pilte kasutatakse alati vastavalt nende algsetele eesmärkidele. Need panused eemaldatakse autori taotlusel, täpsustades asjaomased URL-d. Zoomalia jätab endale õiguse igal ajal ja ilma ette teatamata eemaldada fotod või videod, mis ei vasta nendele tingimustele, ning kohustub eemaldama iga pildi, mis ei vasta pildiõiguste või kasutusõiguste reeglitele, lihtsa taotluse korral, milles esitatakse põhjendused.
Kumbki lepinguosaline võib käesolevad üldkehtivad lepingud õigusega lõpetada, kui teine lepinguosaline ei täida üht või mitut oma kohustust.
Sel juhul teavitab lepinguosaline, kes leiab, et tema kaastöövõtja on rikkunud ühte või mitut kohustust, teist lepinguosalist oma kavatsusest leping ennetähtaegselt lõpetada, märkides seejuures, millist rikkumist ta kritiseerib, tähitud kirjaga koos kättesaamistõendiga.
Kui ta seda teeb, teatab ta teisele lepinguosalisele oma kavatsusest leping ennetähtaegselt lõpetada, märkides seejuures, millist rikkumist ta kritiseerib.Kokkuleppe lõpetamine jõustub alles kolmekümne (30) päeva möödumisel pärast seda teatamist, välja arvatud juhul, kui etteteatatud lepinguosaline on selle aja jooksul täitnud oma lepingulised kohustused, nagu need on sätestatud üldiste konkurentsikokkulepete tingimustes.
Es ei vabasta ülesütlemisõiguse kasutamine lepinguosalist, kellele on teatatud ÜTKde täitmisest, lepinguliste kohustuste täitmisest kuni ülesütlemise jõustumise kuupäevani, ilma et see piiraks kahju hüvitamist, mida ta võib olla kohustatud teisele lepinguosalisele maksma, mis tuleneb lepingulise kohustuse täitmata jätmisest.
Kaubamärkus: Es ei ole võimalik, et lepinguosalised ei täida oma kohustusiEsimesest ülesütlemisest teatatakse uue tähitud kirjaga koos kättesaamistõendiga ja see jõustub alates selle esmakordse esitamise kuupäevast, mida tõendab postitempel.
See lõpetamine toimub ipso jure ja ilma kohtuliku sekkumise vajaduseta.
See lõpetamine toimub ipso jure ja ilma kohtuliku sekkumise vajaduseta.Müüja võib lepingu igal ajal lõpetada, kui klient ei maksa.
Müüja võib lepingu igal ajal lõpetadaMüüjal on kindlustusleping, mis tagab tema tsiviil- ja deliktiõiguslikust vastutusest tulenevad varalised tagajärjed.
Es tuleb meeles pidada, et Müüja suhtes kehtib vahendite kasutamise kohustus.
Pakutavad tooted vastavad kehtivatele Prantsuse õigusaktidele.
Müüja ei saa vastutada eelkõige:
- sell juhul, kui toode on otsas või ei ole saadaval,
- riistvara ühildamatuse ja toodete osalise või täieliku kasutamisvõimetuse korral.
Soomalia.com veebileht sisaldab ka teavet kolmandatelt osapooltelt ja linke teistele veebilehtedele. Müüja ei saa mingil juhul vastutada kahju eest, mis tuleneb selle kolmanda osapoole teabe kasutamisest, sellele juurdepääsust või võimatusest seda kasutada või teiste veebisaitide sisust.
Müüja vastutus tekib ainult tõendatud vea või hooletuse korral ja piirdub otsese kahjuga, välistades igasuguse kaudse kahju, mis tahes liiki kahju.
Müüja ei vastuta kliendi väärkasutuse, hooletuse või hoolduse puudumise korral, samuti toote tavapärase kulumise või vääramatu jõu korral.
Müüja ei vastuta toote väärkasutuse, hooletuse või hoolduse puudumise korral.Kaubamüüja ei vastuta toote tavapärase kulumise või vääramatu jõu korralKahju suurus ei tohi igal juhul ületada toote hinda.
Kaugusel juhul ei tohi kahju suurus ületada toote hinda.Kaugusel juhul ei tohi kahju suurus ületada toote hindaKõik veebilehe elemendid, eelkõige kaubamärgid, logod, tekstid, andmed, joonised, graafika, fotod, animatsioonid, helid, arvutikoodid, paigutused, veebilehe elemendi või selle osa koosted on ja jäävad Müüja või tema õigusjärglaste omandiks.
Selle veebilehe või selle osade või selle elementide reprodutseerimine mis tahes andmekandjal on ametlikult keelatud ilma Müüja eelneva loata. Reprodutseerimine on lubatud üksnes teabe edastamiseks isiklikuks ja isiklikuks kasutamiseks. Üldiselt peab reprodutseerimisel olema märgitud autori nimi.
Kõik veebilehe sisu (pildid, tekst, andmebaas jne.) kuulub kehtivate Prantsuse ja rahvusvaheliste intellektuaalomandi seaduste (autoriõigus, kaubamärgiseadused, andmebaasiõigus jne.) kohaldamisalasse.
Kui klient leiab, et saidil avaldatud elemendid rikuvad autoriõigusi või muid kaitstud õigusi, palume võtta ühendust Müüjaga e-posti aadressil [email protected] või posti teel aadressil: [email protected]:
ZOOMALIA SAINT GEOURS DE MAREMNE (40230), asukohaga 651 rue du pays de Gosse.Selgituseks on rangelt keelatud kogu selle andmebaasi või selle kvantitatiivselt olulise osa allalaadimine robotite või muude automaatsete väljavõtete abil.
Kaasaegselt on keelatud kogu andmebaasi või selle kvantitatiivselt olulise osa allalaadimine robotite või muude automaatsete väljavõtete abil.Kohaselt kehtivate sätetega ja eelkõige 6. jaanuari 1978. aasta Prantsuse seadusega 78-17 infotehnoloogia, failide ja vabaduste kohta ning üldmäärusega nr 2016/679 üksikisikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise kohta (ehk "RGPD") on Müüja kohustatud koguma Kliendilt isikuandmeid, mis on vajalikud Kliendi tellimuse töötlemiseks ja arvete koostamiseks.
Kliendi tellimuse töötlemiseks ja arvete koostamiseksSelleid andmeid võib edastada Müüja partneritele, alltöövõtjatele, kes vastutavad tellimuste täitmise, töötlemise, haldamise ja maksmise eest.
Kliendi õiguste, töötlemise põhjuste ja turvalisuse tagamiseks võetud meetmete üksikasjade kohta kutsub Müüja Klienti üles külastama lehekülge "Andmekaitsepoliitika" ja lugeda seda hoolikalt läbi.
France'i tsiviilkoodeksi artikli 1218 sätete kohaselt "Vääramatu jõud esineb lepingulistes küsimustes siis, kui võlgnikust sõltumatu sündmus, mida ei saanud mõistlikult ette näha lepingu sõlmimisel ja mille mõju ei ole võimalik asjakohaste meetmetega vältida, takistab võlgnikul oma kohustuse täitmist. Kui takistus on ajutine, peatatakse kohustuse täitmine, välja arvatud juhul, kui sellest tulenev viivitus õigustab lepingu lõpetamist. Kui takistus on lõplik, tühistatakse leping ipso jure ja pooled vabanevad oma kohustustest artiklites 1351 ja 1351-1 sätestatud tingimustel."
Kummagi lepinguosalise vastutus käesolevate üldiste rakendussätete alusel on selgesõnaliselt välistatud juhul, kui lepingu täitmata jätmine või hilinemine on tingitud vääramatu jõu asjaoludest.
Kumbki lepinguosaline ei vastuta käesolevate üldiste rakendussätete aluselVääramatu jõud tähendab mis tahes sündmust, mida lepinguosalised ei saanud käesolevate ÜTKde allkirjastamise ajal mõistlikult ette näha ega kontrollida ning mis on seetõttu vältimatu, ettenägematu ja vastupandamatu iseloomuga.
Kui selline vääramatu jõud peaks toimuma, peab lepinguosaline, keda see sündmus mõjutab, sellest viivitamata teavitama teist lepinguosalist, teatades sellest viie (5) päeva jooksul pärast nimetatud sündmuse toimumist. Teenuste osutamine peatatakse seejärel sündmuse ajaks. Niipea kui sündmus on lõppenud, teavitab takistatud lepinguosaline teist lepinguosalist ja peab viivitamatult jätkama teenuste osutamist.
Viieteistkümne (15) tööpäeva möödumisel vääramatu jõu ilmnemisest võib teine lepinguosaline otsustada käesoleva lepingu lõpetada, teatades sellest takistatud lepinguosalisele ilma hüvitiseta.
Ettenähtud juhul võib teine lepinguosaline lõpetada käesoleva lepingu ilma hüvitiseta.Ettenähtud juhul võib teine lepinguosaline lõpetada käesoleva lepingu, teatades sellest takistatud lepinguosalisele ilma hüvitisetaKlient võib igal juhul võtta ühendust Müüja klienditeenindusega:
E-maili või posti teel esitatud kaebused peavad sisaldama järgmist teavet:
- Kliendi kontaktandmed;
- Toote viited;
- Tellimuse number;
- Probleemi põhjused;
Kumbki lepinguosaline ei saa käesolevate ÜTKde kasu loovutada kolmandale isikule, välja arvatud juhul, kui pooled on eelnevalt kirjalikult kokku leppinud.
Se üldtingimused väljendavad kogu lepinguosaliste vahelist kokkulepet. Need asendavad kõik varasemad lepingud poolte vahel, mis on sama teemat käsitlevad.
Sellest, et üks või teine pool ei kasuta mingil ajahetkel ühtegi käesolevat tingimust, ei saa järeldada, et ta loobub õigusest kasutada hiljem mõnda käesolevat tingimust.
Kahegi pool loobub käesolevatest tingimustest.Kahegi pool ei kasuta käesolevatest tingimustestKahegi käesolevate ÜTK punkti tühisus ei too kaasa kogu punkti tühisust ja üldiselt, kui üks või mitu ÜTK punkti tunnistatakse kehtetuks või kuulutatakse selliseks seaduse, määruse või pädeva kohtu lõpliku otsuse alusel, säilitavad ülejäänud punktid kogu oma jõu ja ulatuse.
Kahegi punkt ei ole tühineKoosseisud lepivad seejärel kokku, et asendavad kehtetuks tunnistatud klausli klausliga, mis on sisult kõige sarnasem algselt kokkulepitud klausliga ja arvestades lepinguosaliste esialgset kavatsust, et eelkõige säilitada ÜTK majanduslik tasakaal.
Samad põhimõtted kehtivad ka mittetäielike sätete puhul.
Artiklite kehtivus, täitmine või mittetäitmine ja tõlgendamine toimub Prantsuse õiguse alusel.
Kaubamärkide kehtivus, täitmine või mittetäitmine ja tõlgendamine toimub Prantsuse õiguse alusel.Pooled püüavad enne mis tahes vaidlusküsimusi lahendada rahumeelselt kõik vaidlused, mis võivad nende vahel seoses käesolevate ÜTK-dega tekkida.
Pooled püüavad lahendada rahumeelselt kõik vaidlused, mis võivad tekkida nende vahel seoses käesolevate ÜTK-dega.Müüja kutsub Klienti üles kirjutama talle e-posti teel, et teatada talle oma raskustest, et leida sõbralik lahendus.
Klient võib kasutada ka Euroopa Liidu veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi selle lingi kaudu: https://ec.europa.eu/.
Vahendusmenetlus on tarbijakliendile tasuta.