Tagastused ja tagasimaksed
Vastavalt Prantsuse tarbijakoodeksi artiklile L121-16 on ostjal 14 päeva alates kättesaamise kuupäevast aega, et tagastada tellitud tooted omal kulul tagasimaksmiseks.
Tühistamisõiguse kasutamiseks peavad ostjad kasutama standardset tühistamisvormi, mis on 20 päeva jooksul kättesaadav nende kliendikontol järgmisel aadressil zoomalia.com/mesachats/commandes/või teha mis tahes ühemõtteline avaldus, mis näitab nende kavatsust toode Zoomalia.com'ile tagasi saata.
Zoomalia.com saadab teile tagastamisnumbri, mille peate kirjutama pakendile.
Tooted tuleb Zoomalia.com'ile tagastada edasimüügiks sobivas seisukorras, originaalvarustuses (pakend, tarvikud, kasutusjuhendid jne), nõuetekohaselt suletud ja koos ostuarvega.
Kui tootega on kaasas garantiileht või mõni muu täidetav dokument, ei pea see olema täidetud selleks, et ostja saaks oma taganemisõigust kasutada.
Isikupärastatud esemeid (medalid jne) ei saa tagastada, ümber vahetada ega raha tagasi maksta. Tagastamise postikulud kannab klient.
Pange tähele, et üle 30 kg kaaluvate postipakkide, mida ei saa postkontoriga tagastada, eeldatav tagastamiskulu on 44 eurot. Maksumus sõltub kliendi elukohast ja ettevõttega töötavast vedajast.
Taganemisõiguse kasutamine annab ostjale õiguse valida :
- sularaha tagasimaksmine esialgse tellimuse tegemiseks kasutatud pangakaardi uuesti krediteerimise teel või, kui see ei ole võimalik, siis tšekiga; või
- zoomalia.com'is kasutatav krediitmärge.
Tagasivõtmise tagastused
Klient võib paki tagastada oma valitud vedaja abil.
Kui pakk saabub kahjustatuna, jätab Zoomalia endale õiguse:
- keelduda paki vastuvõtmisest, et klient saaks avada vaidluse vedajaga,
- võtab paketi vastu reservatsioonidega. Zoomalia tagastusosakond teavitab klienti kahjustustest, et klient saaks avada vaidluse vedajaga.
Igal juhul, kui tagastatud toode on transpordi käigus kahjustatud, ei saa Zoomalia kliendile hüvitist maksta. Klient peab taotlema hüvitist otse vedajalt.