Kuidas ma saan oma tellimuse esitada?
1. Te teete tellimuse Zoomalia'sse
Nõuanded meeskonnalt
Valige tooted, mis on märgitud laos, teie tellimus saadetakse välja vähem kui 48 tunni jooksul!
2. Meie meeskond kontrollib teie tellimust
-
Teie tellimuse ja makseviisi kontrollimine -
Ootab makse saamist
(ainult tšekk ja pangaülekanne) -
Identiteedi kontroll
(pettusevastane võitlus)
- - Raamatupidamisosakond kontrollib teie tellimust ja makseviisi. Niipea, kui teie tellimus on kinnitatud, saate kinnitava e-kirja, milles on täpsustatud teie tellimuse saatmise kuupäevad.
- - Tšekiga või pangaülekandega tehtud maksete puhul kinnitatakse tellimused makse laekumisel.
- - Mõnel juhul küsib meie meeskond teilt isikut tõendavat dokumenti. See on lihtsalt selleks, et kontrollida, et te olete oma tellimuse algataja ja et te ei ole langenud pettuse ohvriks.
3. Teie tooted tuleb tellida tarnijalt (toodete puhul, mida ei ole laos)
Kui valite artiklid, mida ei ole tellimuse esitamise ajal laos, peab meie ostuosakond need tellima meie tarnijalt.
Nõuanded meeskonnalt
Kui teie tooted on tagantjärele tellitud või otsas, saate muuta oma tellimust, et kiirendada saatmist. Lisateabe saamiseks klõpsakesiin!
4. Teie esemed on teel meie ruumidesse (laost väljas olevate esemete puhul)
Kui kaubad on tarnijalt tellitud, ootavad need meie logistikaosakonda jõudmist. Kaubad saabuvad enne tellimuse kinnituse e-kirjas märgitud perioodi lõppu.
5. Teie tellimus on usaldatud meie logistikaosakonnale
Kui kõik tooted on laos, saadetakse teie tellimus logistikaosakonda ettevalmistamiseks.
6. Teie tellimus on lähetatud
Kui tellimus on valmis, antakse pakk üle vedajale. Saate saatekinnituse e-kirja, mis sisaldab kõiki andmeid, mida vajate tellimuse edenemise jälgimiseks!