UUDISED ZOOMALIA: Meie rohelise ettevõtte ökoloogiline üleminek
Üha enam keskkonnaküsimustest teadlik, on meie start-up ZOOMALIA vastanud taastuvenergia väljakutsele ja omaks võtnud ettevõtte ökoloogilise ülemineku. Aga mis see kõik tähendab? Kliimamuutustega ja ressursside ammendumisega silmitsi seismine on lubadus paljude osapoolte jaoks kestlikuks tulevikuks. Selle ülemaailmse konteksti raames peavad ettevõtted taluma kasvavat survet kasutada keskkonnasõbralikke tavasid. Üks kõige märkimisväärsemaid on ökoloogiline üleminek, mis võtab hoogu mitte ainult üksikisikute, vaid ka ettevõtete seas, kes otsivad tõhusaid energialahendusi. Näiteks päikesepaneelide paigaldamine ja ise-tarbimine on märkimisväärne trend. Tulge kaasa, viin teid Zoomalia katustele!
Ettevõtte ökoloogiline üleminek: Zoomalia energia tipptasemel!
Seistes silmitsi vältimatu ettevõtte ökoloogilise ülemineku vajadusega, on Zoomalia investeerinud puhtasse ja taastuvenergiasse.
Meie katus on varustatud 4 000 ruutmeetri päikesepaneelidega ehk 800Kw tippvõimsusega, mida saame iga päev tarbida, ja mis veelgi olulisem, seda saab ümber jaotada.
Projekti ulatust arvestades käis SOLTEA, meie kohalik partner Butagazi Grupist, Zoomalia's võtetel, sest selline paigaldus on Prantsusmaal väga haruldane, ja oleme selle üle väga uhked! See kaunis seade võimaldab meil saada 100% süsinikuvaba energiat, uuenduslik, kohustunud ja ambitsioonikas eesmärk.
Tulemus on ilmne, kuna toodame rohkem kui tarbime. Kuid mitte mingil juhul ei tohi raisata, Zoomalia kogub omaenda energiataguejääke, et need oma poodidele või hoonetele ümber jagada. Ja võib-olla hiljem saame juhtida laadimispunkte elektriautode jaoks, mis saavad meie parkla päikesepatareilt päevasel ajal täienduse. Meie kaune energiaüleminek võimaldab meil lõpuks säästa aastas 334 tonni CO2!
Meeldetuletuseks (või neile, kes meid avastavad), asutati Zoomalia 2010. aastal meie tegevjuhi Pierre-Adrien Thollet poolt. Tänapäeval meie lemmikloomapood, mis asub Saint-Geours-de-Maremnes (40), hõlmab enam kui 30 kauplust üle Prantsusmaa, 300 töötajat ja 84 miljonit müügitulu 2022. aastal, unustamata eksklusiivseid kaubamärke parimate hindadega, enam kui 1,5 miljoni paki jagamisega kogu Euroopas.
Kõik see on võimalik tänu meie 21 000 m²-toidukaubasaalile ja lemmikloomade aksessuaaride laole. Muide, meie logistikalaienemine on võimaldanud meil meie uue puhta, taastuva ja süsinikuvaba energia tervitamiseks ettevõtte ökoloogilise ülemineku raames.
Päikesepaneelid: kestlik investeering
Kuigi alguses kulukas, näivad päikesepaneelid olevat hea algatus, kui soovime päästa oma loodusressursse ja vähendada elektriarvet.
Nii üha enam ettevõtteid mõistab, et see on lõpuks tasuv pikaajaline investeering. Mitte ainult ei vähenda päikesepaneelid sõltuvust mittetaastuvatest energiaallikatest, vaid need loovad ka märkimisväärseid pikaajalisi kokkuhoidu energia kuludes. Lisaks pakuvad paljud jurisdiktsioonid maksusoodustusi ja toetusi päikeseenergia kasutuselevõtu julgustamiseks.
Alates tehnoloogiafirmadest kuni tootmisettevõteteni ja jaotussektorini on paljud juba sammu astunud. Tööstuse hiiglased nagu Google ja Apple on investeerinud suuresti päikeseenergiasse, demonstreerides nende suuremahuliste algatuste positiivset mõju.
Ise-tarbimine: nutikas lähenemine
Ise-tarbimine, ehk kohalikult toodetud energia tarbimine, on ettevõtete ökoloogilise ülemineku võti. Selle asemel, et täielikult elektrivõrgust sõltuda, saavad ettevõtted maksimeerida enda päikesepaneelide toodetud elektri kasutust. See mitte ainult ei vähenda ettevõtte süsinikujalajälge, vaid pakub ka suuremat energiasõltumatust ja vastupanuvõimet turumuutuste vastu.
Kuigi päikesepaneelide paigaldamine ja ise-tarbimine on paljulubavad lahendused, on siiski väljakutseid. Algne hind võib osutuda probleemiks mõnele ettevõttele, kuigi see võib olla kompenseeritav pikaajaliste kokkuhoitud kuludega. Lisaks on vaja teha täiendavaid jõupingutusi efektiivsete energiasalvestustehnoloogiate arendamiseks, et vastu seista päikeseenergiatootmise vahelduvusele.
Kokkuvõtteks! Ettevõtte ökoloogiline üleminek on väike samm kestliku tuleviku poole. Päikesepaneelide paigaldamine ja ise-tarbimine esindavad märkimisväärset sammu kestlikuma kaubandusliku tuleviku poole. Ettevõtted, mis embrasseerivad neid tehnoloogiaid, mitte ei vähenda ainult nende keskkonnamõju, vaid tugevdavad ka nende vastupanu ja energiasõltumatust. Kuna ökoloogiline üleminek muutub ülemaailmseks imperatiiviks, aitavad need algatused kujundada tulevikku, kus ettevõtted on meie planeedi säilimise eest vastutavad osapooled, nagu Zoomalia.